Міністерство фінансів удосконалює підходи до документування управлінської інформації − переводить процедуру передавання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання між учасниками бюджетного процесу в електронну форму.
З цією метою Мінфін розробив відповідні зміни* до Правил складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання, якими запроваджується подання головними розпорядниками коштів державного бюджету на погодження до Мінфіну проектів паспортів бюджетних програм в електронній формі.
Також зміни унормовують передачу затверджених паспортів від головних розпорядників до Казначейства та Мінфіну в безпаперовій формі.
Окремо визначено випадки погодження проектів паспортів та передачі затверджених паспортів у паперовій формі.
Очікується, що такі зміни сприятимуть:
Важливо зазначити, що здійснення погодження проектів паспортів у електронній формі було успішно запроваджено Мінфіном ще у 2019 році, як тимчасовий захід запобігання поширенню Covid-19, а тепер вони будуть здійснюватися у такому форматі на постійній основі.
Під час розробки змін Міністерством враховані вимоги Типової інструкції** з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну.
*Наказ Міністерства фінансів України від 28.12.2020 № 813 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2002 року № 1098», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2021 року за № 64/35686.
** Постанова Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55.
Джерело: Урядовий портал.