ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 30.04.2021

Ми не просто оцифровуємо державні послуги, а оптимізуємо їх

Уже понад 10 мільйонів українців скористалися продуктами Дії. У травні на Diia Summit Мінцифри презентує нові послуги, серед яких цифровий підпис у смартфоні, податкові послуги у Дії, автоматична реєстрація ФОП тощо. Одне з основних завдань Мінцифри до кінця 2024 року — оцифрування 100% державних послуг.

“Офіційно державних послуг в Україні більше 1000, а якщо до уваги взяти ще й підпослуги — кілька тисяч. Наш підхід — не просто оцифрувати всі послуги. А оптимізувати, спростити і деякі з них навіть ліквідувати. Наприклад, як довідку про склад сім’ї. Усього в країні мають залишитися до 300 послуг”, — розповів Віце-прем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров в інтерв’ю сайту Гордон.

Серед послуг, які Мінцифри запускає вже зараз, є кілька фундаментальних. Наприклад, цифровий підпис у смартфоні — Дія.Підпис. Це один з інфраструктурних елементів розвитку цифрової держави, тому що для отримання послуги людина має підтвердити свою особистість. А також платформа для розгортання реєстрів, яка дозволить Мінцифрі за лічені дні запускати реєстри будь-якої складності.

Наразі в Україні масових послуг близько 120. Вони переважно доступні у ЦНАПах. Ми активно моніторимо статистику та, в першу чергу, намагаємося запускати пріоритетні.

“Реєстри та бази даних — основа цифрової держави. Якби нам дісталася країна з якісними реєстрами, ми запускали б послуги в декілька кліків. Однак ми отримали реєстри в незадовільному стані. Наприклад, щоб запустити зміну місця реєстрації онлайн — найбільш популярну послугу, — довелося “подружити” між собою кілька тисяч реєстрів. У деяких із них взагалі немає технічної можливості інтегруватися, інші ж знаходяться виключно на папері”, — зазначив Михайло Федоров.

Також Михайло Федоров розповів про нові електронні послуги, які найближчим часом стануть доступними українцям в застосунку Дія, коли в селах з’явиться якісний інтернет, яким чином Уряд має намір збільшити частку IT та креативної індустрії у ВВП до 10%, а також про те, як убезпечити дітей в інтернеті і навчити їх грамотного використання сучасних технологій. Детальніше читайте в інтерв’ю.

Джерело: Урядовий портал.