Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 28.05.2021

МЗС постійно шукає нові канали збуту української продукції – Кулеба

Міністерство закордонних справ постійно шукає нові канали збуту української продукції та послуг на іноземних ринках і способи їх просування.

Про це повідомяє МЗС із посиланням на виступ міністра закордонних справ Дмитра Кулеби на зустрічі “Телеком Клубу”, передає Укрінформ.

“Ми маємо виробляти готові товари, послуги і продавати їх у Європі, Америці, Азії та інших частинах світу за хороші гроші. Виграватиме не лише бізнес, а загалом Українська держава ставатиме сильнішою. Ми в МЗС постійно шукаємо нові канали збуту української продукції та послуг на іноземних ринках і способи їх просування”, – сказав міністр.

Він додав, що експортери послуг, продуктів можуть звернутися до МЗС “і сказати, в якій країні потрібна допомога”.

“Двома найбільш стратегічними статтями українського експорту є агро та ІТ. Звісно, буде продовжуватися і традиційний металургійний експорт. Але саме два сектори, які я назвав, мають перспективу експоненціального зростання. Бо, з одного боку, світ стає все більш голодним, з другого – пандемія дала сильне прискорення ринку телекомунікацій та ІТ”, – зауважив він.

Міністр окремо відзначив зацікавлення країнами Азії та Затоки у виробництві товарів в Україні для подальшого експорту в країни ЄС, з огляду на високу маржинальність: “Це прихований резерв української економіки. Хто навчиться цю можливість використовувати, залучати в такі проєкти гроші, той зможе згодом дуже вигідно капіталізуватися”.

Глава МЗС також наголосив на великих можливостях Угоди про асоціацію України та Євросоюзу для розвитку бізнесу і заявив, що інтеграція України у єдиний цифровий ринок ЄС є одним з найбільш перспективних напрямів секторальної інтеграції.

“Телеком Клуб” – професійне об’єднання компаній, громадських організацій, експертів, що працюють на ринку інформаційно-комунікаційних технологій. До клубу входять 45 компаній, серед яких українські підрозділи Nokia, Cisco, Samsung та Huawei, найбільше об’єднання ІТ-компаній IT Association Ukraine, Vodafone та інші.

 

www.ukrinform.ua