Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 12.05.2020

На Приазов’ї розробляють туристичні маршрути для дипломатів-іноземців

Представники туристичного бізнесу Маріуполя та Бердянська у співпраці з Проєктом USAID “Економічна підтримка Східної України” розробляють нові туристичні продукти, зокрема екскурсії для дипломатів-іноземців.

Про це повідомили у проєкті USAID “Економічна підтримка Східної України”, пише #ШОТАМ.

Великий баклан

“Це вузька і дуже цікава аудиторія. Для гостей із-за кордону цікава історія Маріуполя – як радянська, так і новітня. Також у місті є красиві природні об’єкти, прекрасні краєвиди парку “Меотіда”, який має сотні видів рідкісних квітів і птахів. Цей кейс показує чітку клієнтоорієнтованість – клієнтів знайти легко і зрозуміло, це не потребує великих грошей, досить до дипломатичних установ принести кілька брошур з такою пропозицією, – розповів консультант з розробки туристичних продуктів Проєкту USAID Олександр Лієв.

Місто Маріуполь, торговельний порт

Участь у цій розробці беруть:

  • власники готелів,
  • власники ресторанів,
  • представники туроператорів,
  • представники національного природного парку “Меотіда”,
  • екскурсоводи.
Місто Маріуполь, водонапірна вежа

Зазначається, що у Бердянську, де у травні традиційно розпочинався туристичний сезон, теж готові переорієнтуватися. Зараз бізнес готовий створювати такі умови, щоб клієнти приїхали до моря не лише влітку, а і у листопаді.

Скельный бурачок на гранітах Половецького степу

“Після зняття карантинних обмежень туристичний бізнес очікує великого попиту на внутрішні маршрути. Люди давно хочуть виїхати кудись – до моря, на природу. Але зараз турбізнес має готуватися – стосовно сервісу, роботи в нових умовах. Гадаю, що “шведська лінія” буде певний час забороненою, буде дистанція у кафе, ресторані, на пляжі. Це питання безпеки – до цього мають бути готові як бізнес, так і клієнти. Важливо зрозуміти, що певна категорія людей – вагітні жінки, літні люди – готова приїхати на море у восени, і взимку. Відповідно, варто готувати інфраструктуру”, – сказав Олександр Лієв.

Колонія черноголового хохотуна

Довідка

Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.

Місто Бердянськ