ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 12.05.2020

На Приазов’ї розробляють туристичні маршрути для дипломатів-іноземців

Представники туристичного бізнесу Маріуполя та Бердянська у співпраці з Проєктом USAID “Економічна підтримка Східної України” розробляють нові туристичні продукти, зокрема екскурсії для дипломатів-іноземців.

Про це повідомили у проєкті USAID “Економічна підтримка Східної України”, пише #ШОТАМ.

Великий баклан

“Це вузька і дуже цікава аудиторія. Для гостей із-за кордону цікава історія Маріуполя – як радянська, так і новітня. Також у місті є красиві природні об’єкти, прекрасні краєвиди парку “Меотіда”, який має сотні видів рідкісних квітів і птахів. Цей кейс показує чітку клієнтоорієнтованість – клієнтів знайти легко і зрозуміло, це не потребує великих грошей, досить до дипломатичних установ принести кілька брошур з такою пропозицією, – розповів консультант з розробки туристичних продуктів Проєкту USAID Олександр Лієв.

Місто Маріуполь, торговельний порт

Участь у цій розробці беруть:

  • власники готелів,
  • власники ресторанів,
  • представники туроператорів,
  • представники національного природного парку “Меотіда”,
  • екскурсоводи.
Місто Маріуполь, водонапірна вежа

Зазначається, що у Бердянську, де у травні традиційно розпочинався туристичний сезон, теж готові переорієнтуватися. Зараз бізнес готовий створювати такі умови, щоб клієнти приїхали до моря не лише влітку, а і у листопаді.

Скельный бурачок на гранітах Половецького степу

“Після зняття карантинних обмежень туристичний бізнес очікує великого попиту на внутрішні маршрути. Люди давно хочуть виїхати кудись – до моря, на природу. Але зараз турбізнес має готуватися – стосовно сервісу, роботи в нових умовах. Гадаю, що “шведська лінія” буде певний час забороненою, буде дистанція у кафе, ресторані, на пляжі. Це питання безпеки – до цього мають бути готові як бізнес, так і клієнти. Важливо зрозуміти, що певна категорія людей – вагітні жінки, літні люди – готова приїхати на море у восени, і взимку. Відповідно, варто готувати інфраструктуру”, – сказав Олександр Лієв.

Колонія черноголового хохотуна

Довідка

Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.

Місто Бердянськ