Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 16.03.2021

На Прикарпатті запустили «Платформу примирення» споживачів з підприємцями

В Івано-Франківській області запрацювала «Платформа примирення», мета якої – вирішити споживчі спори без суду.

Про це пише Суспільне Карпати, передає shotam.info.

Зазначається, що платформу запустили на базі консультаційних центрів районних та міських відділів обласної Держпродспоживслужби.

Робота таких центрів полягає у тому, щоб роз’яснити права споживачів, повідомити суб’єкту підприємницької діяльності про проблему, а відтак максимально вирішити споживчий спір без адміністративного впливу. Тобто підприємець, розуміючи, що він порушує закон, має можливість добровільно задовольнити вимоги споживача.

Наголошується, що робота консультаційних центрів результативна. Серед основних порушень прав споживачів – невиконання умов договору, купівлю товарів чи послуг, скарги щодо комунальних послуг, занадто довгий ремонт автомобілів тощо. Споживачі часто не обізнані у тому, що можуть отримати компенсацію від підприємця за прострочення умов договору чи за кожен день усунення недоліків понад встановлений термін.

За допомогою консультацій можна знайти компроміс, не створюючи додаткових незручностей для обох сторін і максимально уникаючи адміністративного впливу.

Функціонування Платформи передбачає тристоронню вигоду. Для споживача – це скорочення терміну розгляду звернень громадян. Для бізнесу – зменшення адміністративного тиску, адже можна обійтися без перевірок. А для держави – зменшення соціальної напруги серед населення.