Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 08.08.2023

Наступного року планується розпочати будівництво мосту через Дністровський лиман

Наступного року на Одещині мають намір розпочати будівництво автомобільної дороги з мостовим переходом через Дністровський лиман. Про це йдеться у «Програмі соціально-економічного та культурного розвитку Одеської області на 2023 рік та основні напрями розвитку на 2024-2025 роки», яку обласна рада затвердила 4 серпня під час позачергової сесії, передає «Юг.Today».

У документі наголошується, що сьогодні стан дорожнього покриття та пропускна здатність причорноморських доріг у межах від гирла Дунаю до гирла Дніпра стають важливим елементом стримання в рамках стратегії національної безпеки.

У цьому контексті необхідно виділити вразливість транспортної логістики по переміщенню необхідних сил у зону між Дунаєм та Дністром. Стратегічним напрямком вирішення питання транспортного з’єднання цієї території з центром Одеської області є будівництво мосту через Дністровський лиман.

Крім того, введення в дію поромного комплексу «Орлівка — Ісакча» через Дунай в Ізмаїльському районі і зростаюча кількість транспорту, який користується цією переправою, дають можливість стверджувати, що міст через Дністровський лиман не тільки стратегічно важливий, але і економічно доцільний, оскільки скоротить дорогу транспортного потоку на південь Європи.

Після численних ракетних атак расійською армією мосту в Затоці об’єкт наразі не підлягає відновленню», — зазначає видання.

Видання нагадало, що на початку листопада 2021 року представники керівництва Білгород-Дністровського морського торговельного порту, Асоціації архітекторів Одеси та Інституту міської регенерації та дизайну представили широкому загалу концепцію будівництва Аккерманського мосту, який дозволить вирішити найголовнішу транспортну проблему півдня Одеської області. Принципова відмінність цього рішення від інших варіантів мостового переходу – розташування на захід від акваторії Білгород-Дністровського порту.

Згідно з запропонованою концепцією, основні характеристики Акерманського мосту виглядають так: мінімально можлива довжина — 4295 метрів; пропускна можливість — 40 тис. автомобілів на добу; висота мосту над рівнем води — 12,5 метра.

Одеський архітектор Володимир Халін заявив «Юг.Today», що найкоротший маршрут мосту дуже добре вписується в інфраструктуру Аккермана, розташовану вище порту. Чому портовики зацікавилися цією концепцією мосту? Тому що інші проєкти будівництва автомобільного мосту виходили до Шабо, тим самим перетинаючи акваторію порту. А таке розміщення передбачає будівництво мосту з високими прольотами завширшки понад 150 метрів та висотою понад тридцять шість метрів для проходження суден. Подібні конструкції значно збільшують вартість самого проєкту. А, наприклад, будівництво естакадного мосту, який пропонують автори нової концепції, обійдеться вшестеро дешевше, ніж будівництво мосту для проходження суден.

У 2021 році концепцію мосту через Дністровський лиман переглянули. Через «тіло» конструкції планували протягнути газову трубу або високовольтний електричний кабель. Але Халін віддає перевагу останньому варіанту поєднання мосту.

Тому реалізація цієї концепції дозволить пов’язати Аккерман з основними магістралями, що, у свою чергу, скоротить відстань до Одеси на 34 кілометри, минаючи розвідний міст у Затоці. Поїздка з Білгорода-Дністровського до Одеси під час запуску естакадного мосту займатиме не більше сорока хвилин. Це надасть можливість Білгороду-Дністровському увійти до складу Одеської агломерації. Аккерманці зможуть спокійно працювати в Одесі, не витрачаючи 2,5 години на проїзд електричкою в один кінець.

Як зазначило видання, для Одеської області реалізація проєкту з будівництва Акерманського мосту дасть поштовх розвитку транспортної магістралі у напрямку Європи, підвищенню мобільності населення південних районів регіону. Адже, як показала практика і військовий стан, південь Одещини повинен мати альтернативні транспортні вузли, крім діючих мостів у Затоці і Маяках, що в будь-який момент можуть стати аварійними.

 

ports.ua