Компанія НІБУЛОН інвестувала $15,5 млн у налагоджування потужностей з перевалки зернових із залізниці та з автотранспорту на річковий.
Про це розповів директор з торгівлі Володимир Славінський, пише The Page.
«Нам був потрібен стабільний канал, який би дозволяв регулярно відвантажувати суттєві обсяги. Тому ми сфокусували свою увагу на річці Дунай і на можливості річкових портів Рені та Ізмаїл. Врешті зупинилися на Ізмаїлі», — зазначив Славінський.
За його словами, компанії вдалося знайти надійних партнерів-перевізників річкою на Дунаї. І на сьогодні основним каналом збуту залишається логістичний маршрут доставки зернових в Ізмаїл, завантаження на річковий транспорт, а потім доставка до румунського морського порту Констанца.
«Такий логістичний маршрут дозволяє зберігати гнучкість, витримувати контрактні терміни та контролювати рух товару. Це дає змогу планувати діяльність, обирати оптимальні варіанти експорту», — додав Славінський.
За останні три місяці НІБУЛОН експортував агропродукцію переважно Дунаєм — 70%, решту 30% експортували «зерновим коридором».
Нагадаємо, у 2022 році збитки компанії НІБУЛОН склали 10 млрд грн, в той час як чистий дохід компанії знизився до 15,2 млрд грн.
latifundist.com