14 км траси обладнали конструкцією з підвісними електромережами. На це виділили 14,6 млн EUR.
У федеральному окрузі Гессен відкрився перший електричний автобан. По відрізку шляху довжиною близько 14 кілометрів на трасі A5 між Вайтерштадті і Мёрфельденом по кілька разів на день будуть проїжджати електровантажівки різних компаній, пише DW.
Як наголошується на сайті гессенського дорожнього відомства, яке координує проект, до середини 2020 року планується вивести на випробувальну трасу п’ять фур на дизелі, оснащених додатковим електромотором.
У його реалізації задіяні також технічний університет Дармштадта і компанії Siemens Mobility і ENTEGA.
Федеральне міністерство охорони навколишнього середовища виділило на будівництво конструкції з підвісними електромережами 14,6 млн EUR.
На випробування електричного автобану, яке повинно тривати до кінця 2022 року, призначені додатково 15,3 млн EUR.
До теперішнього часу відомство виділило на розробку електровантажівок понад 70 млн EUR.