Збут продукції німецької меблевої промисловості за загальними показниками 2016 р. зріс на 3,2% та склав 17,957 млрд євро. Виручка від реалізації в країні зросла на 2,8% (до 12,2 млрд євро), на зовнішніх ринках – на 4% (до 5,8 млрд євро). За даними Асоціації німецької меблевої промисловості (VDM), галузь демонструє зростання вже третій рік поспіль. У 2014 р. показники збільшилися на 2%, у 2015 р. – на 6,1%. За словами керівників Асоціації, у 2017 р. вони чекають ще більших прибутків, завдяки високим темпам будівництва нового житла та торгово-розважальних закладів.
Не всі сегменти галузі показали приріст та однакову динаміку зростання. Наприклад, виручка від реалізації матраців та м’яких меблів у 2016 р. знизилася майже на 5% як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Виробництво та збут кухонних, офісних і комерційних меблів зростали непропорційно. Виробники кухонь збільшили експорт виробів, отримавши прибуток на 9% більше (1,843 млрд євро). При цьому внутрішні продажі зросли лише на 1,5% (до 2,94 млрд євро). Виробники меблів для офісних та торговельних центрів, навпаки, під час реалізації всередині країни отримали виручку на 8% більше, ніж у попередньому році (3 млрд євро), а експорт збільшився всього на 1,6% (до 1,02 млрд євро).