ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 18.10.2021

Німецька мережа Lidl складе конкуренцію супермаркетам АТБ

На український ринок готується зайти велика мережа супермаркетів Lidl. Концепція магазинів німецької компанії складе конкуренцію і може серйозно вдарити по мережі АТБ.

Про це повідомляє biz.today.ua.

«Мережа супермаркетів Lidl дуже популярна в Німеччині, але в Україні вже є подібні магазини, які займаються продажем продукції по максимально демократичними цінами. Це означає, що поширена в Україні мережа магазинів АТБ може втратити частину ринку», — йдеться в повідомленні.

Зазначається, що керівництво корпорації Schwarz, яка володіє мережею Lidl у Німеччині, має намір зайти в Україну. Торговий бренд активно працює над отриманням частки в українському ринку, для цієї мети вже призначений керівник головного офісу в Україні. Призначений на нову посаду топ-менеджер раніше очолював офіс корпорації в Польщі.

Таким чином, в Україні можуть зникнути магазини АТБ через вихід на ринок німецької мережі Lidl. У Schwarz прекрасно розуміють, що їх головними конкурентами в Україні будуть супермаркети АТБ. Більш того, в компанії впевнені, що українська мережа продуктових магазинів копіює головні концепти Lidl.

Додамо, що на сьогоднішній день, мережа магазинів Lidl присутня в 32 країнах світу. Починаючи з 1980 року Schwarz встигла відкрити близько 11 тис. торгових точок.

Agravery.com