Ніжинський консервний завод планує розвивати експорт своєї продукції під власними торговими марками в країни Європейського Союзу та Китай.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Перспективними напрямами розвитку компанії є впровадження власних торгових марок для збуту в країнах ЄС, а також освоєння китайського ринку, – розповіла головний технолог «Ніжинського консервного заводу» Майя Бортник. – Ми постійно слідкуємо за смаками споживачів, враховуємо побажання покупців і намагаємося виробляти саме те, чого потребує ринок».
Нагадаємо, Ніжинський консервний завод, окрім знаменитих ніжинських огірків консервує кабачкову ікру, маринує томати, виготовляє з них аджику та салати. З баклажанів та перця готують салати, аджику, лечо.
Також виготовляють соління, корейські салати, варені чищені овочі для супермаркетів та ресторанів. За рік переробляють понад 12 тис. тонн овочів, які вирощують у двох власних аграрних господарствах у Чернігівській та Херсонській областях.
agrotimes.ua