
2025 Sharp LDK+
Новий LDK+ помітно ближчий до серійного автомобіля, ніж прототип 2024 року. Пропорції тепер більше відповідають традиційному мінівену. Передня частина кузова стала більш виразною: світлодіодні фари на всю ширину кузова інтегровані в закриті радіаторні грати з логотипом Sharp. Мінівен оснащений розсувними дверима та вертикальною задньою частиною, а традиційні дзеркала заднього виду та дверні ручки натякають на те, що концепт близький до виробництва.
На іншому зображенні показаний інтер’єр салону, доступ до якого здійснюється через широкий отвір без стійок. Планування включає рівну підлогу, поворотне сидіння водія і консоль з відкидним столиком. Заднє сидіння для трьох пасажирів зсунуте назад, що зменшує вантажний простір, але створює атмосферу затишної вітальні.

2025 Sharp LDK+
Хоча величезний 65-дюймовий екран оригінального концепту зник, оновлена модель отримала проєктор та висувний екран над заднім сидінням, перетворюючи салон на мобільний кінотеатр чи місце для віддаленої роботи.
Електромобіль побудований на платформі штучного інтелекту речей (AIoT) Sharp, що дозволяє йому взаємодіяти з побутовою технікою. Він використовує штучний інтелект для вивчення звичок та уподобань користувачів, а також підтримує функції V2H, інтеграцію із сонячними батареями та побутові акумуляторні системи.
Sharp LDK+ заснований на тій же платформі, що і Foxconn Model A. Остання була представлена у вигляді концепту минулого року з модульним інтер’єром і екстер’єром, який можна адаптувати для професійного та особистого використання.

Foxconn Model A
Компанія поки що не розкрила характеристики електричної силової установки та акумуляторної батареї, які, ймовірно, будуть встановлені й на Sharp. Мінівен Foxconn має з’явитися на дорогах Японії на початку 2027 року, після чого його почнуть випускати на ринки країн АСЕАН.