ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 10.11.2025

НОВИНИ АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ

Renault презентувала Twingo E-Tech

Renault офіційно представила абсолютно новий Twingo E-Tech – електричне міське авто, яке відроджує культову модель і водночас робить революцію у своєму сегменті.

Бренд обіцяє, що це буде найдоступніший європейський електромобіль, розроблений і вироблений у Європі, з наднизьким споживанням енергії та ціною, нижчою на 40% від середнього рівня в класі.

Новий Twingo побудований на платформі AmpR Small, яку також використовують Renault 5, Renault 4 і Nissan Micra. Це дозволило поєднати компактні розміри з сучасними технологіями електроприводу.

Під капотом – електромотор потужністю 60 кВт (82 к.с.) і крутним моментом 175 Нм. Такі цифри не вражають на папері, але для міського авто цього більш ніж достатньо: 0-100 км/год за 12,1 секунди, і при цьому миттєва тяга на старті забезпечує жваву динаміку в трафіку.

Маленький акумулятор, великий ефект

Renault вирішила зосередитись на ефективності та доступності. Автомобіль оснащено акумулятором LFP ємністю 27,5 кВт-год, котрий забезпечує запас ходу 262 км за циклом WLTP, що більше, ніж у деяких конкурентів, наприклад VW ID.2, який має близько 250 км.

Зарядка постійним струмом обмежена 50 кВт, але через невеликий розмір батареї це не проблема – 10-80% займає близько 30 хвилин. Для повсякденного міського користування цього більш ніж достатньо.

Крихітний зовні, просторий усередині

Головна магія Twingo – в його компоновці. При довжині 3790 мм і колісній базі 2490 мм автомобіль важить лише 1200 кг, але пропонує простір, гідний моделей класом вище.

У салоні – два незалежно зсувні задні сидіння, які можна переміщати на 170 мм, щоб регулювати баланс між місцем для ніг і багажником.

Останній – справжній рекордсмен у класі:

  • 360 літрів у стандартній конфігурації;
  • понад 1000 літрів – зі складеними сидіннями;
  • додатково – 50 літрів підпідлогового простору.

Для порівняння: Fiat 500e пропонує удвічі менше, а Renault 5 має багажник лише на 326 л.

Ефективність

Twingo E-Tech споживає лише до 10 кВт-год на 100 км, що робить його одним із найекономічніших електрокарів на ринку. Крім того, Renault заявляє про на 50% менший вуглецевий слід у виробництві порівняно з середнім електромобілем. Виробництво моделі заплановане в Європі, що допоможе уникнути вуглецевих втрат на транспортування.

Хоча новий Twingo E-Tech не створений для перегонів, він втілює головну ідею міського електромобіля – простоту, розумну економічність і максимальну зручність у щоденному користуванні. Renault обіцяє старт продажів у 2026 році, і якщо обіцянки щодо ціни справдяться, цей малюк може стати новим народним електрокаром Європи.