ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 26.11.2025

НОВИНИ АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ

Дебютував Kia EV5 для бездоріжжя – дуже гарний, щоб залишатися концептом

На автосалоні в Гуанчжоу компанія Kia презентувала концептуальний EV5 Weekender. Він орієнтований на бездоріжжя і стане поштовхом до створення аналогічної серійної моделі.

EV5 – четвертий автомобіль Kia з шильдиком Weekender. Він приєднався до вже представлених Tasman, PV5 та EV9. Кожна модель серії інтерпретує концепцію, орієнтовану на бездоріжжя, по-своєму. Новинка відрізняється від стандартного EV5 збільшеними колесами, взутими у «зубасті» шини, великим дорожнім просвітом і особливим обвісом. Він включає масивні розширювачі крил, інші бічні спідниці і нові захисні пластини на днище.

На даху кросовера встановлений багажник з додатковим світлодіодом. Kia ще додала спеціальні кріплення на одній стороні автомобіля для встановлення додаткового обладнання, за аналогією з Land Rover Defender. Пофарбований EV5 Weekender в матово-бежевий відтінок з акцентами лаймово-зеленого кольору.

Салон кросовера також переробили. В його оснащення включили великий дисплей, який розташований в центрі передньої панелі і поєднується з тонкою цифровою приборкою, нове рульове колесо і перероблену центральну консоль. Змінилася форма дефлекторів клімат-контролю, а в обробці кабіни використана алькантара з 3D-текстурою і вставками лаймово-зеленого відтінку.

Kia не розкрила технічні характеристики концепту, тому неясно, чи відрізняється він механічно від серійного EV5, за винятком модернізованої підвіски. Кросовер побудований на платформі E-GMP і доступний в передньопривідному і повноприводному варіантах з різними варіантами акумуляторів. Але коли з’явиться серійна версія цього концепту і наскільки вона його повторить на даний момент невідомо.