Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 25.09.2017

Огляд ринку контейнерів у портах України в I півріччі 2017 року

У І півріччі 2017 року на контейнерних терміналах України перероблено 340155 TEU. Цей показник на 4,7% перевищує обсяги, що були перероблені за аналогічний період 2016-го. Зростання порівняно з показниками минулого року, коли перевалка збільшилася на 24,4%, звичайно, не настільки вражаюче, однак обнадіює своєю стабільністю.

Структура контейнеропотоків

Переробка контейнерів в українських портах ведеться сьогодні на чотирьох контейнерних терміналах: «Контейнерний термінал Одеса» і «Бруклін-Київ Порт» – в Одеському порту, «ТІС КТ» – в порту «Южний», а також на терміналі Іллічівського морського рибного порту. Контейнерні потужності порту «Чорноморськ», на жаль, не використовуються за призначенням. Перевалка контейнерів у порту припинилася у вересні 2016 року.

Зберігається баланс експортних і імпортних вантажопотоків. Різниця менше тисячі – 971 TEU. Причому обсяги експорту зростають майже втричі швидше обсягів імпорту. За підсумками І півріччя, експорт склав 169579 TEU (+ 6,9%), імпорт – 170579 TEU (+2,6%).

Дана статистика свідчить, що все більше української продукції відправляється на експорт у контейнерах. Значну роль в експортних відправленнях відіграють зернові культури і рослинні масла. У той же час зростають й імпортні поставки, як свідчення того, що купівельна спроможність населення зростає, і ринок імпорту стабілізується.

Частки навантажених контейнерів у експорті й імпорті майже рівні. В експорті частка навантажених складає 81,3%, в імпорті – 79,8%. Але порожніх контейнерів більше відправляють, ніж завозять – 34214 TEU проти 31927 TEU. Порівняно з І півріччям 2016 року, відправлення порожніх контейнерів зросло майже вдвічі, а порожніх завезли в 1,5 рази менше.

Усього навантажених контейнерів перероблено 273986 TEU, що становить 80,5% від загального обсягу контейнерних вантажів. Зростання порівняно з аналогічним періодом минулого року склало 8,4%. Обсяги порожніх зменшилися на 7,1% до 66141 TEU.

Порти і термінали

Переробка контейнерів в Україні ведеться виключно приватними стивідорними компаніями, причому 25,7% вантажопотоку компанії обробляють на власних причалах.

Дві третини всього українського контейнерного потоку переробляє Одеський порт. 16,2% припадають на Іллічівський морський рибний порт, 9,5% проходять через порт «Южний».

За підсумками І півріччя, найбільше зростання обсягів переробки помічено в Іллічівському рибному порту. Перевалка контейнерів зросла на 32,7%. Порт лідирує і за абсолютними обсягами приросту (+13603 TEU). З початку року на терміналі Іллічівського рибного порту перероблено 55207 TEU.

Незмінний лідер за обсягами перевалки контейнерних вантажів «Контейнерний терміналу Одеса» переробив 145555 TEU (+10,1%). Частка терміналу в загальному українському контейнерообігу зросла до 42,8%. Обробка суден ведеться на двох терміналах компанії – основному і новому глибоководному на Карантинному молу. Найбільшими клієнтами є компанії Maersk Line, ZIM і MSC.

Варто зазначити, що за підсумками 2016 року компанія «Контейнерний термінал Одеса» посідає друге місце в рейтингу контейнерних операторів Чорноморського регіону.

Другий термінал в Одеському порту «Бруклін-Київ Порт» наростив перевалку на 9,6% до 107009 TEU. Частка терміналу продовжує зростати. Компанія вже обробляє понад третину всього українського контейнерного потоку. На термінал заходять контейнеровози-десятитисячники компанії CMA CGM – третього в світі контейнерного перевізника. CMA CGM є партнером компанії «Бруклін-Київ Порт» і співвласником даного терміналу в Одеському порту.

Єдиний термінал, що скоротив обробку контейнерів – «ТІС КТ» у порту «Южний». Він втратив порівняно з І півріччям минулого року 20,1% контейнерних вантажів. Оборот контейнерів скоротився до 32356 TEU. На терміналі працює тільки прямий сервіс ECUMED компанії Maersk Line.

Лінійний сервіс

Світовий лідер контейнерних перевезень Maersk Line залишається провідною і на українському ринку. Компанія перевозить третину всього контейнерного потоку, що проходить через порти України, – 91915 TEU за підсумками І півріччя 2017 року.

Більше половини всього контейнерного ринку України контролюється трьома найбільшими перевізниками: Maersk Line, СМА СGМ і MSC. На їх частку припадає 60% ринку, або 202681 TEU. Частка 15 провідних перевізників у загальному обсязі контейнерів, перевезених через українські порти, зросла з 96,7% до 99,3%.

Найбільш помітний ріст показала компанія COSCO Shipping Line (+ 616,9%), створена в 2016 році шляхом злиття двох найбільших китайських судноплавних компаній – COSCO і CSCL. На світовому ринку компанія займає четверте місце за потужністю контейнерного флоту. У 2017 році через українські порти COSCO Shipping Line перевезла 31930 TEU, потіснивши ZIM, яка опинилася на 5-му місці з показником 29955 TEU (+ 38,1%).

Хороше зростання у компанії UASC (+186,7% до 7853 TEU), яка в 2017 році зазнала значних змін. У травні поточного року завершилося злиття UASC із німецькою Hapag-Lloyd. У результаті утворилася п’ята в світі за величиною контейнерна лінія.

На ринку контейнерних перевезень 2017 рік можна назвати роком великих змін у глобальному судноплавстві. На зміну альянсів G6, Ocean Three і CKYHE прийшли нові – THE Alliance (MOL, NYK Line, K-Line, YML, Hapag-Lloyd/UASC) і Ocean Alliance (CMA CGM, COSCOSL, OOCL, Evergreen). Із 1 квітня 2017-го вони розпочали роботу.

Таким чином компанії, що входять у нові альянси, об’єднали свої зусилля проти домінуючого на ринку в 2016 році союзу 2M компаній Maersk Line і MSC.

 

Джерело: Порти України