Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 02.05.2022

ОККО та WOG задекларували продаж до 10 л пального за наявності картки лояльності

ОККО та WOG, одні з найбільших в Україні мереж АЗС, в умовах дефіциту пального на ринку заявили про тимчасове обмеження його продажу 10 л за наявності картки лояльності чи застосунку.

“Упроваджується обмеження в 10 л на добу для приватних клієнтів у разі готівкового розрахунку або оплаті банківськими картками, і лише за наявності картки лояльності PRIDE”, – зазначає мережа WOG у Фейсбуці.

“Наші гості, що мають картку Fishka, можуть заправлятися пальним PULLS 95 і PULLS Diesel – від 10 л в одне авто…. ті, хто не мають карти Fishka – 5 л в одне авто”, – зазначає мережа ОККО. Вона уточнює, що непреміальні бензин А-95 та дизельне паливо, як і раніше, доступні лише для критичної інфраструктури, ЗСУ, за паливними картками та талонами.

WOG додає, що система PRIDE контролюватиме ліміт автоматично, а ОККО – що ліміт встановлюється на одну заправку, а наступну можна провести протягом доби, але не раніше ніж через 2 години.

Обидві компанії називають такі обмеження вимушеним кроком, закликають споживати пальне відповідально і заявляють про зусилля, що робляться з поліпшення ситуації вже найближчим часом.

Згідно з інтерактивними картами обох мереж, незважаючи на ці декларації, різні види пального відсутні у вільному продажу на багатьох АЗС у Києві, центрі, на сході та півдні країни.

За словами власників авто, реальна картина гірша, ніж в інтерактивних мережах як цих двох, так і інших мереж. Найбільший дефіцит – бензину, трохи краще справи з дизпаливом і ще краще – з автогазом, ціна на який не регулюється державою. Зокрема ОККО заявляє, що на автогаз обмежень немає.

Автолюбителі також стверджують, що ціни покупки через застосунок або безготівково найчастіше вище встановлених державою граничних.

Як повідомлялося, дефіцит пального в Україні виник через припинення його поставок з традиційних ринків Білорусі та РФ та блокування морських поставок, масованих ударів російського агресора по інфраструктурі ринку, зокрема, руйнування Кременчуцького НПЗ, а також через запроваджені урядом граничні ціни на бензин та дизпаливо.

Президент України Володимир Зеленський доручив уряду упродовж тижня-двох ліквідувати дефіцит. Кабмін заявив, що усуне його за тиждень, оскільки оператори мають законтрактовані обсяги на території Західної Європи і зараз вирішується питання, як максимально швидко ввезти їх на територію України.

Для цього уряд підвищив граничні рівні торговельної надбавки до середньої роздрібної ціни дизельного палива, що реалізовується АЗС, з 5 до 7 грн/літр, бензину – з 4,55 грн до 6,5 грн/літр. Крім того, уряд дозволив АЗС без обмежень встановлювати ціну на “брендове преміальне” пальне за умови, що вони також продають пальне за регульованими державами цінами, тоді як раніше вона не могла перевищувати регульовані державою “стелі” більш ніж на 5%.

Нарешті, згідно з прийнятою 29 квітня постановою, у розрахунку регульованої ціни також підвищено витрати на зовнішнє логістичне забезпечення з $50 до $80 за тонну.

 

ua.interfax.com.ua