ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 24.12.2020

Отримати висновок на транскордонне перевезення відходів Зеленого переліку тепер можна онлайн

Відсьогодні у тестовому режимі працює онлайн послуга для оформлення висновку на транскордонне перевезення відходів Зеленого переліку. Вже 2 адміністративні послуги доступні користувачам онлайн, у планах Міндовкілля повна автоматизація процесів. На цьому наголосив Міністр захисту довкілля та природних ресурсів України Роман Абрамовський під час брифінгу за підсумками засідання Уряду.

«Ми спільно з провідним аудитором Ernst&Young провели діагностику Міністерства в частині надання адміністративних послуг, оптимізації процесів та впорядкування реєстрів. Як результат, Міністерство отримало верхньорівневу Концепцію цифрової трансформації, а саме: 13 ключових політик. Концепція містить: опис поточної ситуації, принципи цифрової трансформації та чіткий план дій. Наша ціль – повна автоматизація процесів там, де це можливо», – відзначив Роман Абрамовський.

За словами Міністра, загалом в онлайн необхідно перевести 49 адміністративних послуг та підключити і налагодити взаємодію майже між 90 реєстрами. Цього року відповідну роботу вже розпочато. Наразі в електронному форматі доступне звітування водокористувачів 2-ТП (водгосп) та оформлення висновку на транскордонне перевезення відходів, включених до Зеленого переліку. Останньою щороку користується близько 4 тис. підприємців. Відсьогодні отримати такий документ можна не виходячи з офісу.

Поки що послугу запущено у тестовому режимі. Вже у першому кварталі 2021 року сервіс запрацює повноцінно. Далі він буде інтегрований у портал державних послуг «Дія».

Що дає така автоматизація:

– представникам бізнесу більше не потрібно буде відсилати поштові відправлення чи приїздити до Міністерства, щоб подати документи;

– термін розгляду документів скоротиться з 30 днів до кількох годин;

– заявник буде поінформований про кожний етап розгляду;

– тиск на бізнес під приводом: «подання не повного пакета документів» стане не можливим.

– корупційні ризики зводяться до мінімуму.

«Президент України та Прем’єр-міністр дали доручення, що з вересня 2021 року органи влади повинні перевести всі адміністративні послуги в онлайн. Ми зможемо це робити на базі Єдиної екологічної платформи, над розбудовою якої працює Міндовкілля. Сьогодні, фактично, на ній з’явилася вже друга онлайн послуга і ми продовжимо активно її наповнювати», – відзначив Роман Абрамовський.

Джерело: Урядовий портал.