ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 27.02.2023

Пік залізничних перевезень зерна наступного сезону скоротиться удвічі

Період пікового сезону перевезень зернових вантажів у 2023/2024 МР значно скоротиться через зниження врожаю.

Такий прогноз озвучив виданню Rail.insider експерт ГО «Центр досліджень залізничного транспорту» Всеволод Великодний.

Експерт зауважує, що 2023/2024 маркетинговий рік буде складним не тільки для аграріїв, а й для залізничних перевізників.

«З урахуванням перехідних запасів, ми очікуємо, що на експорт піде до 32 млн тонн зернових та олійних. Тож, імовірно, профіцит рухомого складу буде спостерігатись уже в листопаді-грудні. Тобто піковий сезон перевезень триватиме 3,5-4,5 місяці замість звичайних десяти», — розповів Всеволод Великодний.

Він додав, що схожа ситуація спостерігалася у «ковідному» 2020/2021 МР, коли ставки на рухомий склад обвалилися зі $100 до $3-4 на добу.

 

agroportal.ua