ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 03.11.2022

Продажі нових легкових авто у жовтні впали у 2,5 рази

На українському ринку нових легкових авто у жовтні зареєстрували трохи більше 3,1 тис. продажів – відносно попереднього місяця реєстрації нових легковиків зменшились на 8%. Порівняно з жовтнем 2021 року – у 2,5 рази. Про це повідомляє асоціація автовиробників України “Укравтопром”.

При цьому найпопулярнішою маркою на ринку залишається Toyota. У жовтні було зареєстровано 665 нових авто цієї японської марки.

“Відносно вересня поточного року попит на нові Тойоти зменшився на 1%, а у порівнянні з жовтнем 2021 року майже вдвічі”, – йдеться у повідомленні.

На другому місці – Skoda (326 авто). Це на 4,5% більше вересневого показника марки та лише на 3% менше, ніж у жовтні минулого року.

До топ-3 повернулась Renault – 270 реєстрацій за місяць (+72% до вересня 2022 року, -71% до жовтня 2021-го).

Також у топ-5 KIA (269 шт., +22% та -60% відповідно) і Mercedez-Benz (230 шт., +26%, -17%).

Бестселером місяця знову став Toyota Rav4 (300 авто).

“Всього з січня по жовтень 2022 року українці придбали і поставили на облік 30,9 тис. нових легкових авто, що на 63% менше, ніж за аналогічний період 2021 року”, – резюмували в асоціації.

minprom.ua