ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 20.10.2022

Процес створення спільних прикордонних залізничних пунктів пропуску України з країнами ЄС треба прискорити, – Юлія Свириденко

Уряд буде стимулювати процес створення спільних залізничних пунктів пропуску України на кордоні з країнами-сусідами ЄС, щоб пришвидшити логістику вітчизняних експортерів.

Про це повідомила Перший віцепрем’єр-міністр – Міністр економіки України Юлія Свириденко під час зустрічі з представниками металургійної галузі за участі керівництва АТ “Укрзалізниця” 18 жовтня 2022 року. Цього ж дня відбулася зустріч Юлії Свириденко з представниками аграрної галузі.

«Уряд продовжує вести роботу з країнами-сусідами ЄС з метою створення спільних прикордонних залізничних пунктів пропуску. Одночасне проведення митних процедур двома сторонами має пришвидшити логістику товарів українського експорту до Євросоюзу.

Також ми ведемо переговори з польською стороною аби збільшити штат працівників по фітосанітарному контролю на кордоні. І хоча це стосується лише агропродукції, але більш оперативне оформлення таких вантажів має прискорити всю транскордонну залізничну логістику українських вантажів», – заявила Юлія Свириденко.

Також на зустрічі піднімались питання реформи тарифоутворення та пріоритезації логістики між різними видами вантажів. На ці питання відповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін:

«Хочу наголосити, що наразі агропродукція та продукція металургів майже не конкурують між собою. Щодо збільшення можливостей логістики, то до кінця листопада ми маємо відкрити два додаткових залізничних переходи з Румунією. Таким чином збільшиться можливість поставок у порт Констанца».

Також Олександр Камишін відповів на пропозицію металургів провести переговори з польською стороною щодо будівництва широкої колії на території Польщі:

«ЄС навіть не буде розглядати таку пропозицію з безпекової точки зору. Особливо в такий час, як зараз, адже широка колія – це стандарт рф. Та і з точки зору економіки, на будівництво такої колії пішло б 6-7 років, тому такий проект зараз не є актуальним».

Сторони обговорили зміни в тарифній політиці «Укрзалізниці» і домовились продовжити діалог за цим напрямком.

Цього ж дня також відбулася зустріч Міністра економіки України та керівництва «Укрзалізниці» з представниками аграрної галузі.

Під час зустрічі, агровиробники порушили, зокрема, питання щодо можливості розробки «Укрзалізницею» механізму квотування доступу експортної продукції до послуг УЗ. Що, на думку аграріїв, могло б посилити експортні можливості галузі.

Також представники галузі підтримали реформи з уніфікації вартості по тарифним класам, ініційовані «Укрзалізницею». Та відзначили як надзвичайно позитивну практику проведення аукціонів на використання вагонів-зерновозів задля зменшення спекулятивної складової.

www.me.gov.ua