ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 04.05.2022

Румунія ремонтує широку залізничну колію, щоб Україна експортувала товари через Молдову до Галаца

На тлі блокування українських чорноморських портів російськими військами Україна активно розробляє нові маршрути експорту зерна та металургійної продукції до портів Румунії, Польщі та інших країн. Проте різна ширина залізничної колії в Україні та країнах ЄС створює проблему, тому кожна європейська станція з підведеною ширококолійною гілкою дуже важлива для організації перевезень. Особливо перспективним є дунайський порт Галац, з якого баржами можна перевозити товари до портів Чорного моря.

Щоб допомогти Україні з експортом Міністерство транспорту Румунії до 19 травня планує провести тендер на ремонт ширококолійної залізниці між селом Джурджулешти (Молдова) та портом Галац, щоб оперативно запустити маршрут поставок з України через Молдову до Галацу. Таким чином порти Галац та Констанца стануть основними в регіоні портами для перевезення товарів та сировини.

Ремонт ширококолійної лінії довжиною 3,58 тис км та звичайної колії довжиною 1,17 тис км від порту Галац планується зробити протягом 60 днів з дати підписання контракту. Загальна вартість проєкту, який фінансується CFR Infrastructure, складає 1,289 млн леїв (2 млн грн).

Україна також працює над маршрутами експорту через порти країн Балтії, та спільно з Польщею створює логістичну компанію, яка збільшить обсяг залізничних перевезень українських товарів до ЄС та інших країн територією Європи.

Над логістикою поставок через порти Балтики та Румунії працює «Метінвест», а «АрселорМіттал Кривий ріг» обговорює з владою Польщі можливість розміщення в балтійських портах потужностей, необхідних для транспортування металургійної продукції. Компанія Ferrexpo у березні збільшила експорт продукції через порти Дунаю та залізницею до 24 тис. тонн на добу.

 

graintrade.com.ua