ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 06.02.2019

Уряд затвердив кандидатури членів наглядової ради ДП «Адміністрація морських портів України»

Кабінет Міністрів України на засіданні 6 лютого 2019 року погодив кандидатури незалежних членів та представників держави у наглядовій раді Державного підприємства «Адміністрація морських портів України». Зокрема, незалежними членами наглядової ради підприємства призначаються Хуртьєне Вольфганг (Hurtienne Wolfgang), Ян Ван Шоонховен (Jan Van Shoonhoven), Патрік Верховен (Patrick Verhoeven), Юлія Клименко, а представниками держави у наглядовій раді – Дмитро Барінов, Антон Ященко, Тарас Троцький.

Переможців конкурсного відбору на засіданні Уряду представив Міністр Кабінету Міністрів України Олександр Саєнко, який є членом Комітету з призначень керівників та членів наглядових рад особливо важливих для економіки України державних підприємств.

«Сьогодні Уряд затвердив обраний Комітетом з призначень склад наглядової ради Адміністрації морських портів України. До нього увійшли чотири незалежні кандидати та троє представників держави. Це ще один важливий крок у реформі корпоративного управління!» – наголосив Олександр Саєнко.

Незалежне оцінювання кандидатів здійснювала міжнародна компанія з пошуку та відбору керівного персоналу Boyden Global Executive Search.

Нагадаємо, конкурсний відбір на посади незалежних членів наглядової ради ДП «АМПУ» було оголошено 11 жовтня минулого року. На участь у конкурсному відборі подали заяви 85 кандидатів, з них українців 46, а іноземців 39.

Після оновлення у березні 2018 року структури і механізму роботи Комітету з призначень незалежні наглядові ради були сформовані у таких державних підприємствах – «Укрзалізниця», «Укренерго», «Укрпошта». Нещодавно сформована незалежна наглядова рада для ДП «Прозорро.Продажі». Завершується відбір кандидатів до наглядової ради ДП «Міжнародний аеропорт «Бориспіль».

Залучення незалежних членів у наглядові ради державних підприємств відповідає міжнародній практиці і рекомендаціям Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), яких дотримуються більшість розвинутих країн та таких, що розвиваються.

Додаткова інформація про членів наглядової ради

– Хуртьєне Вольфганг (Hurtienne Wolfgang),Німеччина

Присвятив понад 30 років свого життя портовій індустрії. Протягом 14 років працював у команді Департаменту портового планування Гамбургу, займався проектами портового розвитку міста. У 2009 році очолив адміністрацію порту Гамбургу, найбільшого порту Європи, реалізував на цій посаді масштабні проекти з днопоглиблення і розвитку порту. Був удостоєний нагороди за найвищі стандарти безпеки та захисту навколишнього середовища. Останні два роки був залучений до проектів Світового банку з поліпшення портової інфраструктури та стандартів безпеки по всьому світу.

– Ян Ван Шоонхофен (Jan Van Shoonhoven), Нідерланди

Має міжнародний досвід розробки і реалізації інфраструктурних проектів по всьому світу. У співпраці з ОЕСР як представник Нідерландів здійснював моніторинг інфраструктурних ризиків, залучення приватних інвестицій у портову інфраструктуру різних країн. Брав участь у проектах Світового банку спочатку як радник з питань розвитку інфраструктури та державно-приватного партнерства (ДПП) Європейської економічної комісії ООН, а пізніше як менеджер проектів працював над розвитком ДПП проектів у Шрі-Ланці, В’єтнамі, М’янмі, Філіппінах та Єгипті. З 2015 року є Старшим радником з питань ДПП Міністерства інфраструктури та водного господарства Нідерландів.

– Патрік Верховен (Patrick Verhoeven) з Бельгії

Має широку експертизу у сфері стратегій сталого розвитку та вдосконалення політики портової галузі в Європі, понад 25 років обіймає керівні посади в міжнародних портових організаціях. Останні два роки працював на позиції Управляючого директора Міжнародної асоціації портів та гаваней. З 2013 по 2017 роки як Генеральний секретар Об’єднання асоціацій судновласників Європейського Союзу активно відстоював інтереси судновласників в органах ЄС. Перед цим 13 років був Генеральним секретарем Європейської організації морських портів. Має розуміння портової індустрії в Україні, приклав свої зусилля до імплементації портової реформи в нашій країні.

– Юлія Клименко

Майже 10 років працювала на позиції головного виконавчого директора провідної української компанії з управління майном. У 2015 році прийшла у Міністерство економічного розвитку і торгівлі на посаду заступника Міністра. Працювала над розробкою і впровадженням нової державної політики у сфері малого і середнього бізнесу, реформою системи нагляду і контролю ринків, реструктуризацією Міністерства. Має досвід роботи в наглядових радах, зокрема представляла інтереси ЄБРР як акціонера у холдинговій компанії в Україні. Наразі є членом наглядових рад Transparency International Ukraine та Центру економічної стратегії.

– Дмитро Барінов

Має досвід державного управління та операційної діяльності в сфері річкової та морської портової інфраструктури, реалізовував проекти з днопоглиблення, керував пошуково-рятувальною службою. З жовтня 2018 року обіймає посаду Першого заступника Голови Державної служби морського та річкового транспорту України. З 2014 по 2017 роки очолював правління ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство».

– Антон Ященко 

Має широку експертизу в реструктуризації та організаційних трансформаціях підприємств, корпоративному управлінні, стратегічному плануванні, проектному менеджменті та управлінні змінами у приватному та державному секторах. З 2016 року Виконавчий директор Офісу реформ Кабінету Міністрів України. Очолював незалежний аналітичний центр Bendukidze Free Market Center. Тривалий час працював над лібералізацією енергетичних ринків в Україні, впровадженням практик належного урядування в державному секторі. До 2010 року займався проектами реструктуризації системи управління енергетичного холдингу ДТЕК та його дочірніх компаній.

– Тарас Троцький

Має глибокі знання у сферах державного та корпоративного управління, міжнародних фінансів, обліку та аудиту. Останні п’ять років працює у Міністерстві інфраструктури, очолював Службу Міністра та Департамент забезпечення комунікації та аналітичної роботи. Працював на керівних посадах у Мінфіні, МНС, Мінприроді та Мінекономрозвитку. Має досвід співробітництва з міжнародними організаціями, був обраний на керівні посади робочих органів та виконавчих рад Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD), Європейської економічної комісії ООН (UNECE), Глобального екологічного фонду (GEF). Очолював наглядові комітети програм та проектів, започаткованих міжнародними донорами в Україні.