ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 16.06.2022

Ринок пального оживає: щодня в Україну заходять понад 230 бензовозів – експерт

Ринок пального потроху оживає, постачання зростає – кожного дня в країну заходять понад 230 машин із пальним. Але зростає і споживання.

Про це написав директор консалтингової компанії А-95 Сергій Куюн в колонці для НВ, передає Укрінформ.

За його спостереженнями, по автомобільному газу імпорт вже перевищив очікування, по дизпальному ринок потроху виходить на прогнозні показники, по бензину все ще не дотягує 20−25%.

“У червні кількість постачальників дизпального зросла у півтора раза та сягнула майже 100, вдвічі менше (але на третину більше, ніж в травні) — імпортерів автогазу (45), по бензинах — 27 (21)”, – повідомив Куюн.

За його словами. зараз на паливному ринку працює понад півтори сотні компаній. По бензину та ДТ кількість імпортерів зросла удвічі порівняно із довоєнною.

“Я не буду говорити, що проблеми скінчилися, до цього ще дуже далеко. Постачання зростає, але й споживання не стоїть на місці. Повертаються люди, активізується бізнес. А у серпні-вересні на нас чекає сезонний пік споживання. Але ринок робить свою справу. В Європі українці вигребли всі вільні бензовози, розміщені замовлення на виробництвах. Кожного дня в країну заходить понад 230 машин із пальним. Важко, але зростає постачання залізницею, тут зберігається найбільш потужний потенціал для збільшення імпорту. Є й деякі інші цікаві зсуви”, – сказав експерт.

За його твердженням основні проблеми в паливній логістиці наразі наростають в Європі. Тамтешні оператори ринку, – постачальники, судновласники, перевізники, відчуваючи попит з боку України, завищують ціну. На ринку з’являються аферисти. Є проблеми з банківським обслуговуванням угод.

“Тому особливого профіциту чекати поки не слід. Кожну машину наші трейдери буквально вигризають. Наразі головна мета — забезпечити поточний зростаючий попит та створити резерв під серпень-вересень. Та й взагалі, він має бути у воюючої країни”, – резюмував експерт.

Як повідомлялося, одним із наслідків російської агресії стала паливна криза в Україні. До війни значну частину потреб у бензинах і дизпаливі країна задовольняла за рахунок постачань із росії та білорусі. У 2021 році 62% дизпалива й 50% бензину надходило з рф та білорусі. Ще по 10% імпортували з Литви і морем. Тепер ці маршрути втрачено.

 

www.ukrinform.ua