ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 05.11.2020

Середньорозрахункова митна ціна на дизельне паливо у жовтні була вища за середньорозрахункову ціну на європейському ринку на 44 дол. США/т.

За даними Державної митної служби України, найдешевше дизельне паливо у жовтні імпортувалось з Туреччини в середньому по 354 дол. США/т (-31 дол. США/т до середньорозрахункової ціни вересня). Литовський ресурс був по 366 дол. США/т (-20 дол. США/т до середньорозрахункової ціни вересня). Російське дизельне паливо – по 368 дол. США/т (-17 дол. США/т); туркменське – по 385 дол. США/т (+3 дол. США/т); італійське – по 386 дол. США/т (без змін); індійське – по 386 дол. США/т (-20 дол. США/т); ізраїльське – по 401 дол. США/т (+2 дол. США/т). Найдорожче дизпаливо імпортувалось з Греції – по 407 дол. США/т (+7 дол. США/т).

При порівнянні середньорозрахункової митної ціни у жовтні по країні – партнеру на дизельне паливо з середньорозрахунковою ціною на європейському ринку, маємо вищу ціну від котирувань на європейському ринку на:

  • грецьке ДП на +74 дол. США/т;
  • ізраїльське ДП на +68 дол. США/т;
  • індійське ДП на +53 дол. США/т;
  • італійське ДП на +53 дол. США/т;
  • туркменське ДП на + 52 дол. США/т;
  • білоруське ДП на +51 дол. США/т;
  • російське ДП на + 35 дол. США/т;
  • литовське ДП на + 33 дол. США/т;
  • турецьке ДП на + 21 дол. США/т.

Загалом, середньорозрахункова митна ціна на дизельне паливо у жовтні була вища за середньорозрахункову ціну на європейському ринку на 44 дол. США/т.

На нашу думку премії до котирувань  на грецьке,  ізраїльське, італійське, туркменське, білоруське ДП при імпорті в Україну є суттєво завищеними, особливо якщо операції купівлі продажу відбуваються не по прямим контрактам, та можуть свідчити про завищення цін при імпорті дизельного пального в Україну.  Зазвичай таким чином  занижують розмір прибутку в Україні та потім ще й відшкодовують ПДВ, яке сплатили при імпорті.      ​

 

Матеріал підготовлено экспертами управління досліджень нафтогазопродуктів ДП “Держзовнішінформ”.

Ознайомтеся з переліком послуг управління досліджень нафтогазопродуктів ДП “Держзовнішінформ” за посиланням http://bit.ly/2pmCa82