За даними Державної митної служби України, найдешевше дизельне паливо у жовтні імпортувалось з Туреччини в середньому по 354 дол. США/т (-31 дол. США/т до середньорозрахункової ціни вересня). Литовський ресурс був по 366 дол. США/т (-20 дол. США/т до середньорозрахункової ціни вересня). Російське дизельне паливо – по 368 дол. США/т (-17 дол. США/т); туркменське – по 385 дол. США/т (+3 дол. США/т); італійське – по 386 дол. США/т (без змін); індійське – по 386 дол. США/т (-20 дол. США/т); ізраїльське – по 401 дол. США/т (+2 дол. США/т). Найдорожче дизпаливо імпортувалось з Греції – по 407 дол. США/т (+7 дол. США/т).
При порівнянні середньорозрахункової митної ціни у жовтні по країні – партнеру на дизельне паливо з середньорозрахунковою ціною на європейському ринку, маємо вищу ціну від котирувань на європейському ринку на:
Загалом, середньорозрахункова митна ціна на дизельне паливо у жовтні була вища за середньорозрахункову ціну на європейському ринку на 44 дол. США/т.
На нашу думку премії до котирувань на грецьке, ізраїльське, італійське, туркменське, білоруське ДП при імпорті в Україну є суттєво завищеними, особливо якщо операції купівлі продажу відбуваються не по прямим контрактам, та можуть свідчити про завищення цін при імпорті дизельного пального в Україну. Зазвичай таким чином занижують розмір прибутку в Україні та потім ще й відшкодовують ПДВ, яке сплатили при імпорті.
Матеріал підготовлено экспертами управління досліджень нафтогазопродуктів ДП “Держзовнішінформ”.
Ознайомтеся з переліком послуг управління досліджень нафтогазопродуктів ДП “Держзовнішінформ” за посиланням http://bit.ly/2pmCa82