Про це очільник уряду розповів в інтерв’ю для РБК-Україна, передає Укрінформ.
За його словами, руйнування російськими загарбниками Кременчуцького НПЗ, а також всіх баз, де був відповідний запас пального, призвело до переривання логістичного ланцюжка, відповідно, до одно-двотижневого дефіциту.
«Зараз ми його надолужуємо, працює Міністерство економіки зі всіма мережами, оптовими постачальниками, веземо достатню кількість пального в Україну, дивимося за пріоритетами, куди підвозити, щоб прибрати ці точки, де зараз найбільша напруга. Думаю, що найближчим часом, як і обіцяло міністерство, ситуація виправиться», – наголосив Шмигаль.
Він уточнив, що наразі залишається складним питання постачання пального, адже відтепер немає Кременчуцького НПЗ, який брав на себе центральну і східну Україну в логістичному забезпеченні.
Однак, нове «логістичне плече» вже сформувалося на західному кордоні, куди нафтопродукти потрапляють з європейських портів, фактично забезпечуючи всю територію України.
«Ми завозимо бензин і дизельне пальне, стратегія у нас є. Але зараз у нас залишився лише західний кордон. Логістика дуже змінилася, ускладнилася і здорожчала. Це, звичайно, може призвести до здорожчання для споживачів.
Зараз ми ведемо перемовини, формула визначення максимальної торгової націнки для трейдерів лишається, ми дуже уважно дивимося, скільки коштує доставка. Декілька гривень може бути різниця у ціні, але дефіцит буде перекриватися», – підкреслив прем’єр-міністр.
Як повідомлялось, раніше Президент України Володимир Зеленський доручив пришвидшити транспортування пального, дефіцит якого виник в Україні, від європейських портів до українських споживачів.
www.ukrinform.ua