ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 10.03.2020

Скоро лобіювати інтереси бізнеса у владних коридорах можна буде законно

На розгляд парламента подано вже чотири законопроекти щодо лобістської діяльності, повідомляє ЛІГА.Закон.

Тривалий час лобізм як відстоювання інтересів бізнесу чи громадського сектору, просування певних законопроектів та аналогічна діяльність перебував поза правовим полем України. Це давало нагоду для зловживань як з боку окремих посадовців, так і з боку “сірих” лобістів. У той же час нормальна і законослухняна лобістська діяльність була фактично унеможливлена через відсутність нормативного регулювання. Виправити ситуацію взялися нардепи. У ВРУ зареєстровано вже чотири відповідні законопроекти

– № 3059 – законопроект “Про державну реєстрацію суб’єктів лобіювання та здійснення лобіювання в Україні“;

– № 3059-1 – законопроект “Про лобізм“;

– № 3059-2 – законопроект “Про правове та прозоре регулювання діяльності з лобіювання”;

– № 3059-3 – законопроект “Про лобістську діяльність”.

Законопроект № 3059 має регулювати правовідносини, що виникають на підставі договору між замовниками послуг з лобіювання (клієнтами), суб’єктами лобіювання (виконавцями договору про надання послуг з лобіювання) та охопленими особами. Охоплені особи – це Президент, члени уряду, народні депутати, посадові особи держадміністрацій та місцевого самоврядування тощо. Лобістський вплив передбачає підготовку та розповсюдження пропозицій, інформаційно-аналітичних матеріалів, результатів соціологічних та інших досліджень, участь у розробці проектів нормативно-правових актів, контакти суб’єкта лобіювання (телефонні розмови, надсилання повідомлень, особистий прийом та за допомогою інших засобів зв’язку).

Суб’єктами лобіювання будуть лобістська фірма та (або) лобіст (фізична особа), внесені до Електронного реєстру суб’єктів лобіювання. Суб’єкти лобіювання будуть зобов’язані оприлюднювати в Електронному реєстрі свої доходи згідно щорічної податкової звітності.

Законопроект № 3059-1 під лобістською розуміє посередницьку діяльність професійних суб’єктів лобізму між групами інтересів (замовниками лобістських послуг або їх вигодонабувачами) та суб’єктами владних повноважень з метою впливу не забороненими законом методами на їх діяльність. Лобістська діяльність здійснюється як окремий вид підприємницької діяльності або діяльність інших суб’єктів лобізму з метою впливу не забороненими законом методами на діяльність суб’єктів владних повноважень у власних інтересах.