Словаччина пропонує створити транспортний коридор для українського зерна залізницею до річкового порту в Братиславі. Далі можна перевозити зерно Дунаєм до румунського порту Констанца.
Про це сказав державний секретар Міністерства транспорту та будівництва Словацької Республіки Ярослав Кметь, повідомляє URM.
«Це набагато коротше, дешевше та екологічніше, ніж інші альтернативи. Порт Констанца також є частиною нового Шовкового шляху з Азії, який змінюється через війну в Україні», — сказва Ярослав Кметь.
Держсекретар наголосів, що словацька залізниця витримає збільшення навантаження.
«Порт Братислава розташований посередині водного шляху Рейн — Майн — Дунай. Залізнична мережа має достатню потужність для збільшення обсягів вантажів, що перевозяться як у напрямку південь-північ, так і у напрямку схід-захід», — повідомив Ярослав Кметь.
elevatorist.com