Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 27.11.2023

Ставки фрахту на перевезення панамаксами кукурудзи з Одеси до Китаю виросли на 12-13 $/т

Протягом тижня ставки фрахту на перевезення зерна з річкових портів Дунаю та хендисайзами з глибоководних портів Одеси продовжили опускатися, тоді як вартість перевезень панамаксами виросла, – повідомляє Atria Brokers.

Станом на 23 листопада ставки на перевезення кукурудзи коустерами 6 тис. тонн з портів Рені та Ізмаїл знизилися:

  • в напрямку східного узбережжя Греції на 3-4 $/т – до 32-35 $/т,
  • Іспанії – на 3 $/т до 45-46 $/т,
  • іспанської Севільї – на 2-3 $/т до 48-50 $/т,
  • східного узбережжя Італії — на 2-3 $/т до 40-42 $/т,
  • Ізраїлю –  на 2 $/т до 43-48 $/т,
  • східного Середземномор’я – на 2 $/т до 38-40 $/т,
  • Мармари – на 1$/т до 30 $/т.

Ставки на перевезення баржами до Констанци кукурудзи знизилися на 4 €/т до 21-22 €/т, а соняшнику – на 1-2 €/т до 40 €/т.

Вартість перевезення кукурудзи з портів Одещини хендісайзами знизилася:

  • до Італії – на 1-2 $/т до 42-43 $/т,
  • до середземноморського узбережжя Єгипту –  на 1-2 $/т до 40-41 $/т,
  • до середземноморського узбережжя Іспанії  – на 1$/т до 44 $/т,
  • до Тунісу – на 1$/т до  45-46 $/т.

Водночас ставки фрахту на перевезення кукурудзи панамаксами з портів Великої Одеси до Китаю виросли на 12-13 $/т до 72-75 $/т на тлі гострого дефіциту флоту панамаксів у Середземному морі та підвищення ставок у сусідніх сегментах фрахтового ринку, що посилило конкуренцію.

 

graintrade.com.ua