За тиждень 3-10 жовтня 2022 року котирування брухту в Туреччині зросли на $5/т – до $371-373/т
Ціни на брухт марки HMS 1/2 на ринку Туреччини за тиждень 3-10 жовтня 2022 року зросли на $5/т у порівнянні з попереднім тижнем – до $371-373/т. Таким чином, котирування брухту зростають уже третій тиждень поспіль, збільшившись за цей період на $18/т. Про це свідчить індикатор цін Kallanish.
Минулому тижня активність турецьких металургів на ринку брухту дещо зросла – було погоджено кілька великих контрактів з продавцями з ЄС та США.
Зацікавленість більшості турецьких виробників сталі закупівлями імпортної сировини залишається низькою через збільшення собівартості виробництва та низькі продажі готової продукції.
Зараз метзаводи Туреччини намагаються задовольнити свої потреби каботажним брухтом, а також тим, що є на внутрішньому ринку. Заводи не хочуть ризикувати, купуючи великі імпортні партії брухту на неблагополучному ринку. При цьому їхні очікування на четвертий квартал 2022 року ще гірші.
З іншого боку, імпортери не реагують на стан турецької металургії та тримаються своїх рівнів цін. При цьому місцеві заводи вважають, що поточні ціни є високими, але вплинути на ситуацію не можуть. Це може свідчити про те, що ціни брухту вже сягнули дна.
Сукупність цих факторів змушує турецьких виробників сталі скорочувати чи зупиняти виробництво, щоб не працювати на збиток, тому що високі ціни на сировину та енергоресурси позбавляють заводи маржі.
На фоні більш високих рівнів цін на брухт та подорожчання електроенергії турецькі метзаводи можуть замінити цю сировину заготовкою з Близького Сходу та Азії. Крім того, метзаводи хочуть оцінити ситуацію на світовому ринку після повернення підприємств Китаю до роботи після відпусток цього тижня.
gmk.center