ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 10.11.2023

Світовий ринок цукру переживає серйозну кризу

Світовий ринок цукру стикається з одним із найгірших дефіцитів у своїй історії, нагадуючи ситуацію 2010/2011 МР, коли ціни на цукор досягли рекордних висот. Послідовні роки дефіциту, збитки від погодних умов ключовим сільськогосподарським культурам та проблеми з поставками ускладнюють ситуацію, пише УкрАгроКонсалт.

Мауро Анджело, голова Alvean, компанії, керованої бразильським виробником Copersucar, передбачає, що дефіцит триватиме шостий рік поспіль. Погані прогнози виробництва в Індії можуть призвести до подальшого скорочення світових запасів цукру. Бразилія, найбільший виробник цукру, також має проблеми з логістикою, аналогічні тим, що були в минулому десятилітті.

В Індії очікується поганий урожай через нестачу опадів та погані погодні умови, що посилює дефіцит. Індія, ймовірно, не експортуватиме цукор у поточному сезоні, що робить світовий ринок залежним від Бразилії. Ціни на цукор чутливі до будь-яких логістичних затримок, таких як дощі, що заважають збиранню врожаю або навантаженню суден.

Цукор вже накопичується у бразильських портах, де інфраструктура працює на межі своїх можливостей. Урожаї сої та кукурудзи змушують цукор конкурувати за місце у портах та на залізничних станціях. Зливи збільшили час очікування для завантаження суден.

Генеральний директор Alvean висловив побоювання, що Бразилія не зможе відвантажити щонайменше один мільйон тонн цукру через проблеми з логістикою, і це буде складно зробити найближчими місяцями через перевантаженість портів. Це збільшує ризик збоїв у ланцюжку поставок, особливо в країнах, що залежать від імпорту. Зниження податків на імпорт та участь урядів у закупівлях сигналізують про нестачу запасів. Мауро Анджело наголошує, що вся система перебуває у стані стресу через ці проблеми.

 

www.ukrsugar.com