Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 03.03.2020

Цитрус анонсував вихід Realme на український ринок

Компанія Цитрус представляє новий революційний молодіжний бренд, який відрізняється продуктивністю, стильним дизайном і якістю збірки, повідомляє Укрінформ.

Від творців ринку китайських смартфонів і чорної п’ятниці. Від першовідкривачів Meizu і Xiаomi, компанія Цитрус представляє новий революційний молодіжний бренд, що відрізняється продуктивністю, стильним дизайном, неймовірною якістю збірки та вельми заманливою ціною. Зустрічайте Realme вже цього березня.

Заснований у травні 2018 року, Realme стрімко увірвався на світові ринки і вже за перші 4 місяці здобув понад мільйон користувачів, що надало йому статусу найбільш швидкозростаючого бренда смартфонів у світі. Популярність бренда невпинно зростає – в жовтні 2019 року частка прихильників Realme становила вже понад 25 мільйонів.

Продукція Realme завоювала визнання за високу продуктивність у поєднанні з молодіжним стилем. Вік співробітників компанії, у середньому, не перевищує 30 років, що дозволило Realme досягти особливої популярності саме серед молоді.

Увійшовши до топ-7 світових брендів смартфонів, Realme здобув нагороду як найбільш динамічний бренд та отримав статус переможця Xiаomi, здатного обігнати його у продажах уже в найближчому майбутньому. Realme здійснив справжній фурор в Індії, продавши 1 мільйон телефонів упродовж 3 днів, а також перевершив рекорд продажів Південно-Східної Азії, ставши брендом №1 на ресурсі Lazada. А 30 грудня 2019 року, Realme увійшов до топ-5 брендів Іспанії.

Сьогодні Realme вже підкорив ринки понад 20 країн: Китай, Іспанія, Італія, Франція, Англія, Індія, Росія, Індонезія, В’єтнам, Таїланд, Малайзія, Пакистан, Єгипет та ін.

Лінійка продуктів компанії включає: смартфони, навушники, фітнес-трекери, технічні, естетичні аксесуари та мерч. Цьогоріч компанія поділилася новинами про роботу над створенням телевізорів і смарт-годинників.

В Україні буде представлено весь асортиментний ряд бренда.

Офіційна презентація і старт продажів відбудеться 4 березня 2020 року.