ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 17.08.2020

Туреччина випробувала безпілотник з українськими двигунами

У Туреччині здійснив перший успішний політ другий прототип безпілотника Akinci, оснащений авіаційними двигунами зробленими в Україні.

Про це пише ШОТАМ із посиланням на defence-ua.

Зазначається, що перші льотні випробування безпілотника відбулися у льотно-випробувальному центрі компанії на аеродромі Чорлу.

Борт вилетів о 17.28 годині 13 серпня 2020 року і пробув у повітрі 1 годину 2 хвилини. Тестовий політ проводився під керівництвом технічного керівника компанії Селчука Байрактара.

Другий борт Akinci передали до тренувального та випробувального центру компанії в Чорлу 7 травня 2020 року.

Надалі тести продовжаться з двома прототипами.

Плани

Третій прототип БАК Bayraktar Akinci планується доставити до тренувального та випробувального центру компанії в Чорлу до кінця 2020 року.

Довідка

Ударний безпілотний літальний апарат нового покоління Akinci створюється турецькою компанією Baykar у співпраці з українським виробником. Безпілотник оснащується двома двигунами АІ-450Т розробки ДП “Івченко-Прогрес” зі складу ДК “Укроборонпром”. За станом на травень 2020 року відомо, що українське підприємство експортувало до Туреччини щонайменше 12 даних двигунів в період 2018 – перший квартал 2020 рр.

Характеристики

Akinci має розмах крил 20 м, а довжину – 12,3 м. Максимальна злітна вага безпілотника становить 5500 кг. Ємність корисного навантаження складає 1350 кг, при цьому 450 кг розміщується у внутрішніх відсіках безпілотника, а 900 кг – на зовнішніх точках підвісу. Максимальна висота польоту Akinci становить 40 000 футів (12000 м), а робоча – 30 000 футів (9000 м), тривалість польоту – понад 24 години.

Akinci має бути оснащений тепловізійними й оптичними системами спостереження та сенсорами, включно з радарами з активною фазованою антенною решіткою. Для нього також розробили комп’ютер з системою штучного інтелекту – для покращення автономності під час польоту, а також для виявлення цілей та визначення їх координат. На борту безпілотника також планується встановлення обладнання для виявлення радарів протиповітряної оборони противника та їх ураження за допомогою керованих боєприпасів.

Однією з головних особливостей Akinci є можливість його оснащення широким спектром боєприпасів, які застосовуються у звичайній авіації. Йдеться про різні типи ракетного та бомбового озброєння, зокрема, і далекобійні крилаті ракети SOM турецької компанії Roketsan, які здатні знищувати цілі на відстані близько 250 км та побудовані з використанням стелс-технологій.

Варто додати, що проект Akinci є одним із перших проектів спільного українсько-турецького підприємства “Щит Чорного моря” , яке було створене у серпні 2019 року між ДК “Укрспецекспорт” та компанією Baykar.