Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 23.10.2023

Тимчасовим коридором в обидва боки пройшли дев’ять суден за два дні

До портів Великої Одеси тимчасовим коридором у суботу й неділю, 21 та 22 жовтня, пройшли шість суден — Eleen Neptune (прапор — Ліберія), Rio (прапор — Коморські острови), Doro (прапор — Ліберія), True Harmony (прапор — Барбадос), Atlas Bey (прапор — Танзанія), Anatolian Eagle (прапор — Маршаллові острови) та Propus (прапор — Ліберія).

Дедвейт суден:

  • Eleen Neptune — 33 тис. тонн;
  • Rio — 8,6 тис. тонн;
  • Doro — 57 тис. тонн;
  • True Harmony — 33 тис. тонн;
  • Atlas Bey — 3,7 тис. тонн;
  • Anatolian Eagle — 58 тис. тонн;
  • Propus — 9,4 тис. тонн.

Окрім того, два судна — Jolanda (прапор — Ліберія) та Briza (прапор — Палау) — у суботу вийшли завантаженими із портів Великої Одеси і успішно пройшли тимчасовим коридором до територіального моря Румунії.

Балкер Jolanda дедвейтом 180,6 тис. тонн прибув під завантаження у суботу, 14 жовтня. Судно для перевезення генеральних вантажів Briza дедвейтом 6,9 тис. тонн прибуло у вівторок, 17 жовтня.

Таким чином, тимчасовим морським коридором до портів Великої Одеси станом на 22 жовтня загалом пройшли 45 суден загальним дедвейтом 1,768 млн тонн, із яких 25 вийшли завантаженими і успішно подолали зворотний шлях.

На початку серпня 2023 року Військово-морські сили Збройних сил України оголосили нові тимчасові маршрути руху цивільних суден до/з чорноморських морських портів України.

Цим маршрутом спочатку скористалися п’ять суден, які були заблоковані в українських морських портах після початку повномасштабного російського вторгнення.

 

ports.ua