Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 05.06.2019

У Данії відкрили першу високошвидкісну залізничну лінію

У Данії за участю наслідного принца королівства Фредеріка та інших офіційних осіб урочисто відкрита перша в країні високошвидкісна лінія довжиною 60 км, що з’єднує Копенгаген і розташований на захід від столиці місто Рінгстед.

Про це інформує finance.ua.

Проект її будівництва був погоджений у жовтні 2012 року. На лінії є п’ять тунелів сумарною довжиною 2000 м і чотири мости загальною довжиною 1800 м. Вартість будівництва склала приблизно 1,2 млрд євро.

Магістраль розрахована на рух поїздів зі швидкістю до 250 км/год і електрифікована на змінному струмі напругою 25 кВ і частотою 50 Гц. Вона обладнана європейською системою управління рухом поїздів ETCS рівня 2, але на лінії довелося також встановити звичайні світлофори через затримки з впровадженням ETCS в масштабах всієї залізничної мережі Данії.

На кінцевій станції магістралі в Копенгагені влаштований новий транспортний вузол з можливістю пересадки на поїзди регіональних сполучень, міської залізниці і метро. Надалі будуть модернізовані й електрифіковані лінії, що примикають до нової магістралі. У їх число входить лінія, яка пройде на південь до майбутнього тунелю під протокою Фемарн-Бельт, яка з’єднає Данію з Німеччиною.

На першому етапі новою високошвидкісною лінією курсують тільки дві пари поїздів на годину, але після впровадження системи ETCS в повному обсязі їх число збільшиться до п’яти пар поїздів на годину. Через проблеми з ETCS лінія відкрилася із запізненням на півроку.

Джерело: finance.ua