Rabobank повідомляє, що споживання яловичини в Китаї постійно зростає впродовж останніх кількох років. При цьому основою збільшення попиту є постійно зростаючі доходи населення, урбанізація та зміни в гастрономічних уподобаннях китайців. Місцеве виробництво яловичини знаходиться на низькому рівні.
Різке падіння китайського виробництва яловичини почалось в 2006 році, що було пов’язане з низькими доходами виробників ВРХ у порівнянні з прибутками інших сільгоспвиробників. Скорочення виробництва яловиччини також обумовлене високими виробничими затратами, слабкою генетикою тварин, обмеженою підтримкою держави та важко доступністю сільгоспкредитів.
Зараз серед основних країн, які мають всі можливості для виходу на китайський ринок яловичини, Rabobank називає Австралію, Нову Зеландію, Індію та, потенційно, США, хоча останнім ще потрібно добитися відміни заборони на поставку м’яса, яку Китай ввів в 2004 році після спалаху КГЕ в США.
Впродовж наступного десятиріччя, по прогнозам Rabobank, споживання яловичини в Китаї зросте на 24%. Це навіть менше рівня, який міг би бути, але доволі високі ціни на цей продукт стримують темпи зростання попиту споживачів.