Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 30.06.2021

UBTA створить онлайн платформу з основними каналами збуту для аграріїв

Попит на українську продукцію у світі зростає. Тому для покращення позицій  вітчизняних виробників та забезпечення появи їх продукту на столі споживача, Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) в партнерстві з Офісом ефективного регулювання (BRDO) реалізує субгрант Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) — Retail guidebook. Про це Kurkul.com повідомила пресслужба UBTA.

«Українські аграрії стрімко трансформують свою діяльність та фокусуються на виробництві готової продукції для кінцевого споживача. Разом з тим, постає питання збуту своєї продукції. Ринок ритейлу — це особливий ринок, де кожна торгова мережа чи переробник висуває власні вимоги до постачальників, а ці вимоги не завжди легко віднайти», — зазначили в UBTA.

Та додали, що ритейл путівник буде розроблений для спрощення доступу до ринкової інформації, з переліком системних гравців ринку сільськогосподарської продукції та їх вимог до мікро-, малих та середніх підприємств (ММСП) виробників сільськогосподарської продукції. Проєкт орієнтований на агровиробників з усіх областей України, які є офіційно зареєстрованими та хочуть розширювати свої канали збуту товарів.

Онлайн платформа розробляється у форматі веб-порталу, який міститиме перелік органів сертифікації продукції, перелік основних учасників ринку с/г продукції, а також структуровану та систематизовану інформацію щодо вимог основних каналів збуту, таких як:

  • торгові мережі (національні та локальні);
  • HoReCa;
  • трейдери;
  • переробники;
  • дистриб’ютори;
  • маркетплейси.

«На сьогодні, через брак інформації щодо умов роботи на ринку, ММСП-виробники змушені продавати свою продукцію нижче ринкових цін на місцевих ринках та часто за межами офіційної економіки, попри те, що фермерська та крафтова продукція має попит серед споживачів з середнім та високим рівнем доходу», — йдеться у повідомленні.

Експерти UBTA разом із BRDO та USAID впевнені, що створення єдиного гайдбуку відкриє нові можливості для виробників, популяризує українську продукцію та сприятиме трансформації продовольчих систем в частині зростання частки малих і середніх підприємств в українських продовольчих системах.

Для того, щоб онлайн-платформа була максимально корисною та зрозумілою для користувачів, UBTA оголошує набір виробників продукції на фокус-групу. Це дозволить врахувати потреби та інтереси потенційних користувачів та зробити платформу найбільш зручною та повною.

 

kurkul.com