ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 14.02.2022

Участь у міжнародній виставці харчової промисловості в ОАЕ взяли 33 компанії з України

У міжнародній виставці харчової промисловості у Дубаї (ОАЕ) беруть участь 33 українські компанії.

Про це Укрінформу повідомили у Торгово-промисловій палаті.

33 провідні компанії представляють харчову промисловість України на найголовнішій події на Близькому Сході в харчовій та аграрній промисловості – виставці GULFOOD 2022, 13-17 лютого в Дубаї, ОАЕ.

Як зазначають у ТПП, Gulfood – це головне місце зустрічі представників світової харчової промисловості і багатолюдна виставка, яка вже чверть століття щорічно приймає понад 80 000 відвідувачів.

“Загальна площа українського колективного стенда Trade with Ukraine становить 252 кв.м. Це найбільший стенд від України, який представлений на цій виставці з 2014 року. Його організаторами є Центр підтримки експорту та Київська торгово-промислова палата”, – зауважують у Торгово-промисловій палаті.

Так, 13 лютого відбулось офіційне відкриття колективного стенда, участь у якому взяла бізнес-делегація з України у складі заступника міністра аграрної політики та продовольства України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Тараса Дзьоби, тимчасового повіреного у справах України в Об’єднаних Арабських Еміратах Андрія Козлова, директора департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту Мінекономіки України Аліни Шишкіної, представника ТПП України в ОАЕ Бахтарі Хедаятолаха та генерального консула посольства України в Дубаї Олександра Хом’яка.

«Приємно констатувати, що за останні дев’ять років рівень конкурентоспроможності українських компаній зріс, а портфель продукції колективного стенда став різноманітним – від соняшникової олії до органічних соусів чи морозива. Це і відповідає тим загальним тенденціям, які ми маємо за минулий рік. Експорт української агропродукції збільшився майже на 22%, а вектор напрямку все більше спрямовується на азійський ринок, який становить 50% від загального українського експорту», – наголосив президент Київської торгово-промислової палати Микола Засульський на відкритті стенду.

У Торгово-промисловій палаті наголошують, що на ринку країн Перської затоки продукція українських виробників – молочні продукти, кондитерські вироби, напої, м’ясо та інші – вже здобули популярність та високу оцінку споживачів.

У 2022 році виставка GULFOOD – 2022 відбувається одночасно з ЕКСПО 2020 та триватиме до 17 лютого.

 

www.ukrinform.ua