ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 27.09.2022

УДП розробляє нові маршрути для перевезень залізної руди на Середньому Дунаї

Після початку війни майже весь флот компанії був передислокований на Нижній Дунай для забезпечення експорту зернових

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) розробляє нові маршрутні лінії для перевезення залізорудної сировини на Середньому Дунаї. Про це йдеться в прес-релізі на сайті підприємства.

«Після початку війни майже увесь флот Дунайського пароплавства був передислокований на Нижній Дунай. Пів року ми забезпечували експорт аграрної продукції в умовах закриття морських портів. Зараз ситуація з відвантаження врожаю вже не є критичною – від серпня успішно працює «Зернова ініціатива». Тому сьогодні ми розглядаємо можливість повернення частини караванів на Середній Дунай», – йдеться у повідомленні.

За словами УДП, на Середньому Дунаї дефіцит флоту відчувається не менш гостро, ніж на інших частинах річки. Компанія має намір зберігати сильні позиції на всій протяжності річки.

«Нові лінії, скоріше за все, будуть пов’язані з доставкою залізорудної сировини для металургійного виробництва у європейських країнах. У зворотному напрямку до Констанци плануємо доставляти зерно», – зазначає УДП.

Компанія відзначає велику зацікавленість з боку фрахтувальників. Уже запущений підготовчий процес. Відправка перших караванів уверх по Дунаю планується у жовтні 2022 року.

Зазначимо, раніше УДП повідомило про наміри скооперуватися з найбільшими логістичними операторами Дунаю. За рахунок співпраці з іноземними партнерами компанія планує скоротити час обороту флоту збільшити обсяги перевезень та підвищити конкурентоздатність.

Як повідомляв GMK Center, УДП від початку війни збільшило провізну спроможність флоту в 3 рази. У рамках програми ремонту флоту за 6 місяців через ремонти пройшли понад 150 одиниць флоту, запущено в роботу 35 барж, що тривалий час перебували у відстої.

 

gmk.center