Українські продукти харчування зацікавили найбільші торгівельні мережі Америки. Такий підсумок Саміту українських брендів, що відбувся 12 жовтня 2017 року в Посольстві України в США у рамках FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT.
Про це повідомила прес-служба Центру підтримки експорту при Українському союзі промисловців і підприємців (УСПП).
У Саміті, що був організований дипломатичною установою разом із УСПП, а також американською торговою асоціацією Food Marketing Institute (FMI), взяли участь українські виробники продуктів харчування та представники продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі – члени торгової асоціації FMI.
Ukrainian Brands D.C. Summit став ефективним майданчиком для встановлення ділових контактів між вітчизняними виробниками продуктів харчування та членами торгової асоціації FMI.
FMI – американська торгова асоціація, що об’єднує провідні продуктові мережі роздрібної й оптової торгівлі. На території Сполучених Штатів налічується близько 40 тис. продуктових магазинів роздрібної торгівлі та 25 тис. аптек – членів FMI, річний об’єм продажів яких перевищує 770 млрд USD. Членами FMI є відомі торгові мережі: Walmart, Safeway, Wegmans, Publix, Kroger, HEB, а також окремі компанії: Coca-Cola, Pepsi, Hershey, Post, Mondelez та інші.
«Проведення Саміту українських брендів, без сумніву, дозволить українським виробникам представити власний експортний потенціал, налагодити прямий контакт і обговорити шляхи подальшої співпраці з представниками провідних американських торгових мереж», – вважає віце-президент УСПП, координатор Центру підтримку експорту при УСПП Денис Красніков.
Учасники української Бізнес-місії після Ukrainian Brands D.C. Summit братимуть участь у FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT. Заплановані їхні зустрічі з представниками найбільших мереж супермаркетів США й обговорення можливостей прямих поставок українських продуктів на полиці американських торгових мереж.