ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 19.10.2017

Українські продукти з’являться на полицях американських супермаркетів

Українські продукти харчування зацікавили найбільші торгівельні мережі Америки. Такий підсумок Саміту українських брендів, що відбувся 12 жовтня 2017 року в Посольстві України в США у рамках FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT.

Про це повідомила прес-служба Центру підтримки експорту при Українському союзі промисловців і підприємців (УСПП).

У Саміті, що був організований дипломатичною установою разом із УСПП, а також американською торговою асоціацією Food Marketing Institute (FMI), взяли участь українські виробники продуктів харчування та представники продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі – члени торгової асоціації FMI.

Ukrainian Brands D.C. Summit став ефективним майданчиком для встановлення ділових контактів між вітчизняними виробниками продуктів харчування та членами торгової асоціації FMI.

FMI – американська торгова асоціація, що об’єднує провідні продуктові мережі роздрібної й оптової торгівлі. На території Сполучених Штатів налічується близько 40 тис. продуктових магазинів роздрібної торгівлі та 25 тис. аптек – членів FMI, річний об’єм продажів яких перевищує 770 млрд USD. Членами FMI є відомі торгові мережі: Walmart, Safeway, Wegmans, Publix, Kroger, HEB, а також окремі компанії: Coca-Cola, Pepsi, Hershey, Post, Mondelez та інші.

«Проведення Саміту українських брендів, без сумніву, дозволить українським виробникам представити власний експортний потенціал, налагодити прямий контакт і обговорити шляхи подальшої співпраці з представниками провідних американських торгових мереж», – вважає віце-президент УСПП, координатор Центру підтримку експорту при УСПП Денис Красніков.

Учасники української Бізнес-місії після Ukrainian Brands D.C. Summit братимуть участь у FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT. Заплановані їхні зустрічі з представниками найбільших мереж супермаркетів США й обговорення можливостей прямих поставок українських продуктів на полиці американських торгових мереж.

 

 

Джерело: Kurkul.com