Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 31.01.2022

Україна 2021 року скоротила випуск вантажних вагонів на 31%

У трійці лідерів серед виробників – КВБЗ, «Дніпровагонмаш» та ДМЗ «Карпати»: 1013, 461 та 300 вагонів відповідно

Українські вагонобудівні підприємства за підсумками 2021 року скоротили випуск вантажного рухомого складу на 31,2% в порівнянні із попереднім роком – до 1948 од. Про це повідомив Rail.Insider з посиланням на Telegram-канал голови правління АТ “Укрзалізниця” Олександра Камишина.

До десятки основних виробників вагонів за 2021 рік увійшли:

  • Крюківський вагонобудівний завод – 1013 од.;
  • “Дніпровагонмаш” – 461 од.;
  • ДМЗ «Карпати» – 300 од.;
  • Попаснянський ВРЗ – 68 од.;
  • “Азоввагон” – 36 од.;
  • “Дизельний завод” – 19 од.;
  • Стрийський ВРЗ (УЗ) – 5 од.;
  • “Полтававагон” – 4 од.;
  • Панютинський ВРЗ (УЗ) – 4 од.;
  • Дарницький ВРЗ (УЗ) – 2 од.

«Ще 10 років тому наші заводи будували 50 тис. вагонів на рік, що давало країні $3 млрд ВВП. А минулого року збудували лише 1,9 тис. вагонів, лише на $100 млн. Просіли у 30 разів. Так, 10 років тому левова частка наших вагонів будувалася для Росії. Але навіть у 2018-2019 роках Україна будувала 10+ тис. вагонів на рік. І наші вагони продаються від країн Балтії до Ірану. Отже, все-таки можемо обходитися й без російського ринку», – зазначив Олександр Камишин.

За його словами, останніми роками вагонобудування є нестабільним через безлад та відсутність державної позиції щодо строку експлуатації вагонів. Крім того, голова правління УЗ додав, що раніше Міністерство юстиції зареєструвало наказ МІУ про скорочення до 2023 року строку служби більшості піввагонів з 44 до 22 років.

За підсумками 2020 року, згідно з Держстатом, обсяг виробництва вантажних вагонів та платформ в Україні знизився на 70,1% в порівнянні з 2019 роком – до 3,241 тис. од. За даними УЗ, 2020 року було випущено 2,831 тис. вагонів.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» у 2022 році має намір випустити на власних потужностях 1496 вантажних вагонів, витративши на ці цілі 2,55 млрд грн. Перші 60 вагонів уже виїхали із вагонобудівних площадок Панютинського ВРЗ.

 

gmk.center