ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 05.12.2019

Україна може збільшити використання шлаків у дорожньому будівництві у 5 разів

У минулому році Україна посіла 25-те місце з експорту шлаків у світі. Про це заявив аналітик GMK Center Андрій Глущенко під час на конференції «Свідомий бізнес».

Одна з головних причин – дорога логістика. Витрати на транспортування можуть доходити до 90% від кінцевої ціни. Експортна ціна шлаку з України – $3,5/т. 

Тому необхідно розглядати ринки з високими цінами, як мінімум $35/т, пояснив Глущенко. Однак зовнішня торгівля шлаками зосереджена на азіатському ринку.

За його словами, у 2018 році обсяг зовнішньої торгівлі шлаками становив 25,4 млн т. Перша десятка країн-експортерів займає близько 72% ринку. До числа провідних експортерів шлаків входять світові лідери з виробництва сталі – Китай, Індія, Німеччина, Італія, Бразилія.

За підсумками 2018 року Україна посідає 13-те місце з виробництва сталі і 25-е місце з експорту шлаків. При цьому країна має великий внутрішній потенціал використання шлаків. У 2018 році Україна утилізувала менше половини шлаків від металургійного виробництва – 48% доменних шлаків і 37% сталеплавильних шлаків, навів дані Андрій Глущенко.

Українські підприємства відправили на утилізацію лише 4,9 млн т металургійних шлаків, або 45,5%. 2,1 млн т шлаків використані у виробництві цементу, ще 1 млн т – у дорожньому будівництві.

Україна може збільшити використання шлаків у дорожньому будівництві щонайменше в 5 разів. Сьогодні по всій країні налічується близько 430 тис. км доріг. Якщо щорічно ремонтувати з використанням шлаків хоча б 3 тис. км доріг (близько 0,6% їх протяжності), то споживання шлаків збільшиться мінімум до 5 млн т – це в 5 разів більше, ніж на сьогодні.