Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 26.06.2023

Україна продала за кордон майже 16 тисяч т меду

За першу третину 2023 р. Україна продала за кордон майже 16 тис. тонн меду вартістю $41 млн, переважно до європейських країн — Німеччини, Польщі і Бельгії. Про це розповів Дмитро Крошка, голови Української асоціації аграрного експорту (УААЕ), пише Delo.ua.

«Ця експортна динаміка продовжує залишатись позитивною, хоча загальне виробництво меду в Україні має тенденцію до скорочення через вплив війни і тимчасової окупації частини території країни», — зазначив експерт.

За словами голови УААЕ, через скасування митних обмежень українські бджолярі почали реально конкурувати з європейськими колегами, які не звикли до співіснування на одному ринку з настільки потужним виробником і постачальником. Тому саме для захисту свого ринку і виробників від надмірного імпорту Євросоюз раніше вводив обмеження в вигляді квот, і тепер так само буде використовувати інші доступні загороджувальні механізми.

Своєю чергою власниця мережі інтернет-магазинів ТМ «Знатний Мед» Руслана Плис  прогнозує, що введені Польщею обмеження негативно вплинуть на експорт меду з України, тим більше, що саме Польща та Німеччина були основними покупцями української продукції.

На її думку, зменшення кількості експортних партій з України може призвести до здорожчання цього продукту, чим скористається Китай, який зможе через торгові суперечки країн європейського континенту наростити свою долю на ринку.

Голова УААЕ додав, що для українських експортерів меду цей рік буде безумовно важким через війну, складну та дорогу логістику.

Водночас українські бджолярі можуть зайняти ніші з доданою вартістю.

Дмитро Крошка уточнив, що українські бджолярі завдяки виходу на ринки ЕС отримують можливість додаткового розвитку. Наприклад, непоганим варіантом є конвертувати додаткові доходи в пізнаваність свого бренду в Європі, що дає компанії можливість масштабувати чи трансформувати як свій експортний бізнес, так і продажі в Україні.

 

kurkul.com