ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 13.03.2023

Україна та Румунія планують співпрацювати в розвитку Дунайських портів

Розвиток ефективного та безпечного судноплавства на річці Дунай можливий у продуктивній співпраці сторін

Нещодавно відбулася тристороння зустріч Україна – Єврокомісія – Румунія, у ході якої сторони домовилися про координацію зусиль з вдосконалення та розвитку експортних потужностей через українські та румунські канали річки Дунай. Про це йдеться в пресрелізі Міністерства інфраструктури України (МІУ).

Під час зустрічі сторони обговорили можливість спільного вимірювання глибин частин річки Дунай з представниками Румунії та України, у зв’язку з експлуатаційним днопоглибленням, яке нещодавно проводили українські спеціалісти.

Також представники делегацій розглянули питання вдосконалення навігації. Зокрема, знаходження нових шляхів покращення лоцманського проведення суден на спільному українсько-румунському секторі річки з метою збільшення кількості суднозаходів у порти Дунаю.

«Усі сторони дійшли згоди, що розвиток ефективного та безпечного судноплавства на річці Дунай можливий у продуктивній та злагодженій співпраці з колегами з Єврокомісії, Румунії та Дунайської комісії», – йдеться в повідомленні.

Сьогодні дунайські порти залишаються стабільним альтернативним шляхом для експорту. За рік війни саме порти Ізмаїл, Рені та Усть-Дунайськ в 3 рази збільшили вантажопотік. Через Дунайський припортовий кластер експортовано понад 17 млн тонн вантажів. Окрім того, лише через ці порти йде імпорт необхідних товарів для потреб України.

Нагадаємо, у середині лютого 2023 року МІУ відзвітувало про збільшення осадки гирла Бистре Дунайського портового кластера до 6,5 м. На початку повномасштабного вторгнення максимальна осадка становила тільки 3,9 м.

Відновлення паспортних глибин на українській ділянці річки Дунай і оголошена осадка 6,5 м посприяли встановленню рекордів у 12 суднозаходів та 90 тис. тонн оброблених вантажів на добу в дунайських портах.

Мінінфраструктури планує збільшити пропускну здатність українських портів на Дунаї в 1,7 раза – до 25 млн тонн на рік. Очікується модернізація портів Ізмаїл, Рені та Усть-Дунайськ, будівництво нових терміналів та хабів та залучення приватних інвестицій для будівництва терміналів.

 

gmk.center