ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 23.11.2021

Україні потрібно говорити з ЄС про лібералізацію ринку перевезень – Кубраков

Міністерство інфраструктури України виступає за лібералізацію ринку перевезень із Євросоюзом.

В інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна” міністр інфраструктури України Олександр Кубраков зазначив, що найближчим часом у ЄС почне працювати новий пакет правил для перевізників, який значно збільшить вартість фрахту для резидентів країн ЄС.

“Ми поки що працюємо у своєму законодавчому полі й готові заповнити дефіцит перевізників у ЄС. Наразі цьому заважає лише один фактор – дозвільна система з країнами-сусідами, яка фактично створює штучний торговельний бар’єр для нашого ринку. Ми вважаємо це порушенням наших прав за Угодою про асоціацію з ЄС”, – сказав він.

За словами Кубракова, Мінінфраструктури вже ініціювало на рівні Єврокомісії діалог щодо лібералізації транзитних вантажних автоперевезень, а незабаром очікуються відповідні офіційні кроки і з боку Міністерства економіки.

“Захід активно інвестує в експортоорієнтовані підприємства, будує тут заводи, тому що в Україні все ще дешевша робоча сила, це вигідно. Вони відкривають тут виробництво товарів, призначених для західних ринків. Але водночас усі ці компанії постійно стикаються з проблемою переміщення товарів через кордон”, – наголосив міністр.

Кубраков також нагадав, що коли Україна підписувала Угоду про асоціацію з ЄС, квота автодозволів від Польщі становила 200 тис. на рік. “Останніми роками ця квота скоротилася до 160 тис., притому що товарообіг між нашими країнами відтоді зріс удвічі, і наш експорт до ЄС також суттєво зріс. Мені не хочеться так говорити, але найбільше це нагадує якесь штучне обмеження для нашої економіки. І ми вже почали розмову про лібералізацію ринку перевезень загалом”, – наголосив міністр.

Він також вважає, що Європа має дивитися на відносини з Україною глобальніше, оскільки це вже не питання якихось окремих перевізників, а, зокрема, й питання європейських інвестицій в Україну, які страждають.

 

ua.interfax.com.ua