Про це повідомляє пресслужба компанії, пише Агробізнес сьогодні.
Усі дані про ланцюжок продажів, які часто зберігаються в різних списках і таблицях (від документів Excel до паперових записних книжок), тепер зібрані на одній платформі. А це – контакти, список дистриб’юторів та клієнтів, план продажів. Також до кожного пункту чи розділу з інформацією про клієнтів можна залишати нотатки. Наприклад, одразу після розмови з аграрієм відзначити його запити чи потребу в певних препаратах. Це допоможе в майбутньому налагодити й покращити клієнтоорієнтованість.
Як це працює розберемо на прикладі створення профілю клієнта.
Менеджер додає у базу господарство. Там вказує його площу, які культури вирощують, якими препаратами користуються, які є конкуренти. Додає контакти й кількість потрібної продукції. А вже після зустрічей залишає нотатки, де вказує додаткові деталі: зручний месенджер чи нагадування про наступну зустріч.
«Першим з ідеєю такої CRM системи до нас звернувся наш клієнт – агрохімічна компанія FMC. Річ у тім, що наявні системи на ринку – дуже громіздкі й не підходять під потреби агросфери. Компанія не знайшла для себе зручної програми. AgroPlanner – це спроба зробити перший крок на шляху до автоматизації та цифровізації бізнес-процесів. Чимало менеджерів агрокомпаній мають різні навички роботи з програмами, тому ми намагалися зробити її зрозумілою, легкою та інтуїтивною в користуванні», – розповідає СЕО Fitelio Георгій Варданян.
Компанія планує розвивати продукт та додавати нові функції, аби спростити та оцифрувати роботу всього ланцюга постачань в агросфері.
Розробники запрошують дистриб’юторів безкоштовно протестувати систему. Для цього потрібно надіслати заявку на пошту: meet@fitel.io