Українська компанія Zakaz.ua запрацювала в Узбекистані. Про це повідомляє Асоціація рітейлерів.
Після успішного запуску в 2019 році в Молдові, замовити продукти з доставкою додому стало можливим ще в одній країні.
Як повідомила пресслужба сервісу, першим рітейл-партнером компанії стала популярна торговельна мережа Makro. На даний момент асортимент https://makro.zakaz.uz налічує 3189 позицій товарів, але вже найближчим часом жителям Ташкенту будуть доступні для замовлення 8639 позицій.
«Ташкент – це унікальне місто, в якому до недавнього часу переважав традиційний формат торгівлі: жителі відвідували стихійні ринки і базари. Але зараз все більше покупців роблять вибір на користь організованої торгівлі. Наш сервіс дозволяє замовити потрібні продукти в супермаркеті онлайн без націнки і отримати їх з доставкою до дверей будинку або офісу. Упевнений, що жителі столиці Узбекистану оцінять всі переваги даної послуги та стануть нашими постійними клієнтами», – коментує Андрій Курський, CEO сервісу Zakaz.ua.
«Усі товари збирають професійні комплектувальники, які ретельно перевіряють цілісність упаковки, належний товарний вигляд і терміни придатності. Якщо ж товару раптом не виявилося на полиці, то комплектувальник запропонує рівноцінну заміну продукту як за якістю, так і за ціною. За збереження продуктів також можна не переживати: їх доставляють в спеціальних термоящиках, які забезпечують належний температурний режим», – зазначає Зафар Урунбаєв, операційний директор компанії Zakaz в Узбекистані.
Zakaz.ua – лідер на ринку доставки продуктів харчування в Україні. Компанія працює з 2010 року, та надає послуги замовлення та доставки продуктів харчування від найбільших роздрібних продуктових мереж України: Metro, Ашан, Novus, МегаМаркет, Фуршет, Таврія В, Восторг, varus. Працює у 15-ти містах України, а також в Молдові (Кишинів) і Узбекистані (Ташкент).
Компанія здійснює доставку щодня в рамках двогодинних слотів, а також доставляє замовлення день в день для приватних і корпоративних клієнтів. При замовленні через сервіс Zakaz.ua ціни на товари не відрізняються від цін на полицях магазинів-партнерів.