ДП «Держзовнішінформ» здійснює моніторинг цін на зовнішньому і внутрішньому ринках, згідно з наказом Міністерства розвитку і торгівлі України.               Інформаційно-аналітичні продукти компанії включені Державною податковою службою України до переліку джерел інформації для отримання котирувальних цін.               Нормативно-правові акти

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою
Опубліковано 24.06.2019

Українці розробили технологію, яка в рази зменшує викиди вуглекислого газу в металургії

Українська компанія «Червона хвиля» розробила установку xBeam 3D для друку деталей для літаків. Технологія дозволяє скоротити до 10 разів витрати титану, порівняно в традиційними засобами виробництва.

Сьогодні люди все більше і більше подорожують, через що відбувається постійне зростання кількості перельотів. За словами СЕО компанії «Червона хвиля» до 2035 року плануєть побудувати 35 тисяч літаків далеких і середніх магістралей.

При цьому вже сьогодні аерокосмічна галузь потребує щорічно 42 000 титану. Цей метал використовується для виготовлення шасі, кріплення двигунів, окремих елементи крил і хвоста, а також деяких елементів всередині салону. В середньому в сучасних літаках до 15% деталей зроблені з титану.

Під час виготовлення однієї тонни титану виділяється 36 тонн вуглекислого газу. Таким чином, щорічно аерокосмічна галузь генерує 1,5 мільйона викидів CО2.

«При виготовленні деталей звичайним методом фрезерування до 90% титану йде у відходи. Ми запропонували створювати деталі способом 3D друку. Для цього ми використовуємо металевий дріт. Під дією високих температур метал плавиться, а потім з нього наш принтер друкує необхідну деталь», – пояснює Дмитро Ковальчук.

Така технологія дозволяє зменшити вагу двигуна та використання палива, при цьому його тяга залишається незмінною. Тим часом у сучасних літаках поступово зменшується кількість деталей з алюмінію та сталі. До 2035 року виробники літаків планують шляхом зменшення ваги літака та споживання палива заощадити до 35 млрд євро.

«Як і раніше, важка металургія досі є головним чинником забруднення атмосфери. Лише тим, що ми зменшуємо кількість металу, який йде на виготовлення однієї деталі, ми можемо говорити про зменшення викидів в атмосферу», – пояснює Дмитро Ковальчук.

Компанія «Червона хвиля» була заснована в 1997 році. У 2005 році вона почала розробляти і продавати обладнання на базі електронних гармат газорозрядного типу високої потужності для світового ринку. Сьогодні гармати від «Червоної хвилі» працюють на установках з виплавлення та нанесення металевих покриттів в Україні, США, країнах Європейського Союзу, Китаї та Японії.

З 2014 року компанія зосередила зусилля на розробці власної технології тривимірного друку металом xBeam3D.

У 2018 році «Червона хвиля» перемогла і прорамі «Кліматичні Інноваційні Ваучери» від ЄБРР та ЄС.

«До 2014 року до нашого бізнесу в Європі і США ставилися обережно, оскільки вважалось, що Росія поінформована про наші розробки. Однак після 2014 року ставлення змінилось і ми є потужним гравцем на цьому ринку у світі – крім нас такими технологіями займають лише кілька компаній», – пояснює Дмитро Ковальчук.

На сьогодні «Червона хвиля» також співпрацює з The Welding Institute в Кембриджі – британським аналогом Інституту електрозварювання імені Є.О. Патона, а також реалізує пілотні проекти з кількома іншими дослідницькими установами та авіакорпораціями.

Джерело: Нmarochos