Великі ідеї для вашого бізнесу
вул. Загородня, 15
м. Київ, Україна, 03150
0 800 30-50-74

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Бізнес-плани для перспективного та стабільного бізнесу.               14 червня 2021 року підписано меморандум про співробітництво між ДП “Держзовнішінформ” та Держмитслужбою

Вітаємо вас, шановні Клієнти та Партнери ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»!

Доводимо до вашого відома, що Підприємство, незважаючи на воєнні реалії сьогодення, робить усе можливе для виконання своїх статутних завдань та надання послуг.

Експерти Підприємства готові забезпечити надання усього спектру послуг за напрямками діяльності Підприємства з урахуванням технічних можливостей його роботи у дистанційному форматі.

Ви можете оформити замовлення одним із зручних для вас способів:

  • заповнити заявку на сайті Підприємства https://dzi.gov.ua;
  • надіслати заявку у довільній формі у месенджер Telegram Підприємства за номерами: (067) 474-73-52;
  • отримати онлайн допомогу від співробітника Підприємства щодо оформлення замовлення за номерами: 0 800 30-50-74 (безкоштовно з мобільного) або (044) 390-50-74.

Відновлюймо економіку України разом!

Щиро вдячні вам за продовження співпраці!

З повагою –

Адміністрація  ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»

Опубліковано 24.06.2019

Українці розробили технологію, яка в рази зменшує викиди вуглекислого газу в металургії

Українська компанія «Червона хвиля» розробила установку xBeam 3D для друку деталей для літаків. Технологія дозволяє скоротити до 10 разів витрати титану, порівняно в традиційними засобами виробництва.

Сьогодні люди все більше і більше подорожують, через що відбувається постійне зростання кількості перельотів. За словами СЕО компанії «Червона хвиля» до 2035 року плануєть побудувати 35 тисяч літаків далеких і середніх магістралей.

При цьому вже сьогодні аерокосмічна галузь потребує щорічно 42 000 титану. Цей метал використовується для виготовлення шасі, кріплення двигунів, окремих елементи крил і хвоста, а також деяких елементів всередині салону. В середньому в сучасних літаках до 15% деталей зроблені з титану.

Під час виготовлення однієї тонни титану виділяється 36 тонн вуглекислого газу. Таким чином, щорічно аерокосмічна галузь генерує 1,5 мільйона викидів CО2.

«При виготовленні деталей звичайним методом фрезерування до 90% титану йде у відходи. Ми запропонували створювати деталі способом 3D друку. Для цього ми використовуємо металевий дріт. Під дією високих температур метал плавиться, а потім з нього наш принтер друкує необхідну деталь», – пояснює Дмитро Ковальчук.

Така технологія дозволяє зменшити вагу двигуна та використання палива, при цьому його тяга залишається незмінною. Тим часом у сучасних літаках поступово зменшується кількість деталей з алюмінію та сталі. До 2035 року виробники літаків планують шляхом зменшення ваги літака та споживання палива заощадити до 35 млрд євро.

«Як і раніше, важка металургія досі є головним чинником забруднення атмосфери. Лише тим, що ми зменшуємо кількість металу, який йде на виготовлення однієї деталі, ми можемо говорити про зменшення викидів в атмосферу», – пояснює Дмитро Ковальчук.

Компанія «Червона хвиля» була заснована в 1997 році. У 2005 році вона почала розробляти і продавати обладнання на базі електронних гармат газорозрядного типу високої потужності для світового ринку. Сьогодні гармати від «Червоної хвилі» працюють на установках з виплавлення та нанесення металевих покриттів в Україні, США, країнах Європейського Союзу, Китаї та Японії.

З 2014 року компанія зосередила зусилля на розробці власної технології тривимірного друку металом xBeam3D.

У 2018 році «Червона хвиля» перемогла і прорамі «Кліматичні Інноваційні Ваучери» від ЄБРР та ЄС.

«До 2014 року до нашого бізнесу в Європі і США ставилися обережно, оскільки вважалось, що Росія поінформована про наші розробки. Однак після 2014 року ставлення змінилось і ми є потужним гравцем на цьому ринку у світі – крім нас такими технологіями займають лише кілька компаній», – пояснює Дмитро Ковальчук.

На сьогодні «Червона хвиля» також співпрацює з The Welding Institute в Кембриджі – британським аналогом Інституту електрозварювання імені Є.О. Патона, а також реалізує пілотні проекти з кількома іншими дослідницькими установами та авіакорпораціями.

Джерело: Нmarochos