АТ “Укрпошта” планує подвоїти дохід, вийти на прибуток в понад 1 млрд грн та стати незалежною від держави до 2024 року.
Про це йдеться в матеріалах, розданих до зустрічі генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського з пресою, пише Finance.ua.
Так, Укрпошта планує розвивати три напрямки, які мають вивести компанію на прибуток понад 1 млрд грн до 2024 року. Це – поштові послуги, фінансові послуги та торгівля.
Що до поштових послуг, Укрпошта ставить за мету залишити за собою перше місце серед поштових операторів України в міжнародному напрямку. Цей напрямок у компанії називають перспективним, оскільки вже сьогодні Україна є серед світових лідерів ринку хендмейду, яким торгують на міжнародних маркетплейсах, із часткою 9%.
Як вважають в Укрпошті, частка українського бізнесу на міжнародних майданчиках може суттєво зрости після того, як одна з найбільших та найпопулярніших у світі електронних платіжних систем PayPal розпочне повноцінну роботу в Україні.
Щодо внутрішніх поштових послуг, Укрпошта планує залишити за собою міцні позиції у сегменті співвідношення цін та якості. Це допоможе компанії посідати щонайменше друге місце на внутрішньому ринку країни.
Розвиток другого напрямку діяльності Укрпошти – надання фінансових послуг – залежить від прийняття законопроєкту №2788. Так, компанія бачить свою перспективу в наданні онлайн фінансових послуг, особливо в сільській місцевості, оскільки банківських відділень там подекуди немає, а подекуди продовжують скорочуватися (в невеликих населених пунктах закрилося 32% відділень банків із 2016 року).
Крім того, в Укрпошті припускають, що в результаті часткової приватизації компанії може відбутися обмін акціями Укрпошти та якогось банку.
Уже на сьогодні Укрпошті належить 35% від загального обсягу виплат пенсій та 28% ринку переказів.
Однак, за умови ухвалення законопроєкту №2788 та запровадження поштових рахунків, економія для бюджету від доставки пенсій становитиме близько 2 млрд грн. Це може відбутися через зменшення питомої ваги регульованих державою послуг, частка яких у роботі Укрпошти сьогодні становить 50%, але може бути доведена до 9,5%.
Що до третього напрямку діяльності Укрпошти – торгівлі, то тут планується розвиток власних електронних каталогів та маркетплейсів. Уже сьогодні асортимент компанії налічує 10 тис. найменувань, а товарообіг становить близько 1 млрд грн.