АТ «Укрзалізниця» успішно реалізувала 9,52 тис. т брухту чорних металів на суму 71,81 млн грн. Початково залізничний оператор планував продати 23,65 тис. т сировини на 149,7 млн грн. Середня ціна за тонну проданої вторинної металевої сировини становила 7,57 тис. грн. Про це свідчить відповідна інформація в електронній торговій системі Prozorro.Продажі.
Загалом було опубліковано 51 лот сировини, за якими успішно проведено 15 аукціонів. УЗ не вдалося реалізувати 14,13 тис. т брухту на більш ніж 78 млн грн через недостатню кількість учасників в аукціонах.
Лоти, які УЗ вдалося реалізувати на аукціонах 23 травня 2023 року
№ лоту | Вага, т | Вартість, грн | Покупець |
---|---|---|---|
784Б | 612 | 4161610 | НВП “Фероліт” |
785Б | 612.8 | 4167050 | НВП “Фероліт” |
789Б | 1000.6 | 6569034.7 | ТОВ “Метінвест-Ресурс” |
794Б | 269.13 | 1795077.1 | ТОВ “Укрмет-Інвест” |
798Б | 521.6 | 4016013 | ПП “Центрсталь Плюс” |
818Б | 818.4 | 6546790 | ТОВ “Укрмет-центр” |
819Б | 538 | 4842000 | ТОВ “Завод “Енергостіл” |
820Б | 715 | 7150000 | ТОВ “Завод “Енергостіл” |
821Б | 750.6 | 6980860 | ТОВ “Завод “Енергостіл” |
824Б | 240 | 1756000 | ПП “Центрсталь Плюс” |
825Б | 638 | 4157934.1 | ТОВ “Метінвест-Ресурс” |
826Б | 638 | 4402132 | НВП “Фероліт” |
828Б | 603 | 4142611 | НВП “Фероліт” |
Джерело: prozorro.sale.
Серед проданого брухту представлені типи 3, 500, 501, 503, 510 та інші. Це рейки, сталева стружка, дріт, рами вагонів, деталі двигунів, вагонів та інший брухт. Основні покупці сировини – ТОВ «Завод «Енергостіл», НВП «Фероліт» та ТОВ «Метінвест-Ресурс».
Нагадаємо, від початку 2023 року УЗ успішно реалізувала 51,8 тис. т брухту чорних металів на суму 264,66 млн грн.
Як повідомляв GMK Center, за підсумками 2022 року «Укрзалізниця» успішно реалізувала 113,04 тис. брухту чорних металів загальною вартістю 669,98 млн грн. Це на 43,8% та 55,4% відповідно менше в порівнянні з 2021 роком.
Найбільшими покупцями сировини стали:
Загалом за рік залізничний оператор планував реалізувати 170 тис. т металобрухту. Також держкомпанія мала намір розібрати на брухт 13 тис. вагонів, вага яких частково врахована в наведеній вище цифрі.
gmk.center