АТ «Укрзалізниця» розподілятиме дефіцитний рухомий склад, зокрема зерновози через систему ProZorro.Продажі.
Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.
«Укрзалізниця розподілятиме послугу перевезення вантажів у гостродефіцитному рухомому складі через систему «Прозорро. Продажі». Таким чином компанія розраховує ліквідувати можливі зловживання під час розподілу вагонів, зокрема зерновозів», – йдеться у повідомленні.
Так, уже 20 серпня 2021 року відбудуться перші аукціони, на які виставлено 7 лотів (173 вагони) на перевезення вантажів у вагонах-зерновозах парку Укрзалізниці. Вантажовласникам пропонується взяти участь у змаганнях за такі лоти: 1 лот — 5 вагонів, 2 лоти по 10 вагонів, 2 лоти по 20 вагонів і 2 лоти по 54 вагони.
«Наразі зерновозів власності товариства не вистачає для задоволення потреб ринку, до того ж зернотрейдери скаржаться на надання преференцій окремим замовникам. Тому вагони-зерновози виставляємо одні з перших на торги. У майбутньому ми плануємо до 80% парку дефіцитного рухомого складу розподіляти через систему аукціону. Паралельно працюємо над розробкою найбільш оптимальної системи руху», — зазначив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов.
Через систему ProZorro.Продажі вже продаються послуги з перевезення в цементовозах та цистернах, на черзі піввагони та криті вагони. Торги проводяться в режимі англійського аукціону на підвищення ціни. У такому ж режимі буде проведений аукціон гостродефіцитного парку вагонів, якими є зерновози.
«Таким чином ми отримуємо найкращу ціну за користування нашим вантажним парком та долаємо прояви корупції при розподілі вагонів компанії», — резюмував Ткачов.
Як повідомляв Укрінформ, 17 серпня 2021 року набув чинності наказ Міністерства інфраструктури України про зміни тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом у два етапи. Відповідно до наказу, тариф для вантажів позакласної групи буде збільшено на 25,9%, тобто він буде встановлений на нині діючому рівні для вантажів 1-го тарифного класу. Крім того, з 17 серпня 2021 року буде підвищено на 8% рівень тарифів на перевезення вантажів 1-го та 2-го тарифних класів. Також зросте майже на 51,8% тариф на порожній пробіг вагонів з-під вантажів 1-го тарифного класу. Наступний етап підвищення тарифів на зазначені класи вантажів планується провести з 1 січня 2022 року: для вантажів 1-го тарифного класу — на 20,4 %, 2-го класу — на 6,5 %.
www.ukrinform.ua